  • 1. Data: 2008-02-01 08:46:24
    Temat: Brak rejestracji obrotu gospodarczego w kasie fiskalnej
    Od: Tomek Renik <b...@a...pl>

    Wczoraj był tłusty czwartek, w wielu cukierniach za sprzedane pączki obrót
    nie był rejestrowany w kasach fiskalnych, produkowali pączki na setki i
    tysiące np. cukiernia sprzedała 10.000 pączków każdy po 2 zł brutto w tym
    7% VAT czyli ok. 650 zł VATu umknęło Skarbowi Państwa...

    Gdzie policja ?
    Gdzie kontrola skarbowa ?
    Ale mam pytanie, czy zwykły obywatel może w takiej okoliczności przyłapać
    przestępcę na gorącym uczynku okradania Skarbu Państwa ? i jak to wykonać ?

    --
    Tomek Renik

  • 2. Data: 2008-02-01 10:45:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 1, 9:46 am, Tomek Renik <b...@a...pl> wrote:
    > Gdzie policja ?

    > Tomek Renik

    Policja wpiernicza paczki.

  • 3. Data: 2008-02-01 13:00:53
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Policja wpiernicza paczki.

    To chyba raczej poczta. Mi kiedyż zeżarła dwie.

  • 4. Data: 2008-02-01 14:52:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tomek Renik wrote:

> [...]
    > Ale mam pytanie, czy zwykły obywatel może w takiej okoliczności
    > przyłapać przestępcę na gorącym uczynku okradania Skarbu Państwa ? i

    nie masz innych problemow?

  • 5. Data: 2008-02-01 18:57:20
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2008 15:52:17 +0100, Papkin napisał(a):

    > nie masz innych problemow?

    a ty jesteś zadowolony z usług urzędów finansowanych ze Skarbu Państwa ?
    na pewno byś chciał aby działały sprawniej np. policja, celnicy, urząd
    skarbowy

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2008-02-01 20:05:53
    Od: <s...@a...pl>

    > nie masz innych problemow?

    Jesteś kolejnym który nie uświadamia sobie, że oszukując na podatkach oszust
    ma zysk, na który my, uczciwi podatnicy musimy się składać? Dlaczego
    kanciarz ma żyć za moje?

    Gdyby kto pytał - nie mam nic przeciwko legalnym "kombinacjom" pozwalajacym
    płacić niższe podatki lub uzyskać dla kupującego niższą cenę (typu
    export/import w wykonaniu Kluski).

  • 7. Data: 2008-02-01 21:31:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek Renik" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale mam pytanie, czy zwykły obywatel może w takiej okoliczności przyłapać
    > przestępcę na gorącym uczynku okradania Skarbu Państwa ? i jak to wykonać
    > ?

    Wezwać Policję. Niestety Urząd Kontroli Skarbowej nie dorobił się jeszcze
    telefonu alarmowego. Policjant przyjedzie, zrobi materiały i doprowadzi do
    ukarania winnego. Najpewniej, żeby było kilku kupujących, którym nie nabito
    należności na kasę.

  • 8. Data: 2008-02-02 10:09:12
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > a ty jesteś zadowolony z usług urzędów finansowanych ze Skarbu
    > Państwa ? na pewno byś chciał aby działały sprawniej np. policja,
    > celnicy, urząd skarbowy

    nie jestem zadowolony z rzadu na wiejskiej. Przepadajacych MILIONOW zl dotacji
    z UE. Z dotacji na budowe jakis swiatych Opatrznosci BOZEJ. Itd.

  • 9. Data: 2008-02-02 14:31:56
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2008 22:31:13 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wezwać Policję. Niestety Urząd Kontroli Skarbowej nie dorobił się jeszcze
    > telefonu alarmowego.

    Kiedyś pisałeś, że gdyby policjant po służbie reagował na każde drobne
    wykroczenie czy przestepstwo, to nigdy by nie miał prywatnego życia, bo
    zawsze natknął by się na coś... i zgadzam, się, nie popadajmy w paranoję,
    trochę luzu...

    jednak umundurowany policjant na słuzbie, który zgłasza do dyżurnego
    przerwę i np. idzie sobie kupić pączka, kebab i widzi, że sprzedawca nie
    rejestruje obrotu... powinien zareagować i przynajmniej pouczyć,
    przeprowadzić prewencyjną rozmowę, bo przecież nie na samym karaniu
    mandatami przestrzeganie prawa polega.

  • 10. Data: 2008-02-02 14:33:18
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2008 11:09:12 +0100, Papkin napisał(a):

    > nie jestem zadowolony z rzadu na wiejskiej. Przepadajacych MILIONOW zl dotacji
    > z UE. Z dotacji na budowe jakis swiatych Opatrznosci BOZEJ. Itd.

    na to większego wpływu Ty jako pojedyncza jednostka nie masz, ale to temat
    na pl.soc.polityka