  • 91. Data: 2008-02-02 15:24:18
    Temat: Re:Ile wam placa za Sutenertwo??? 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9a6ddeca-52e2-4bd7-9256-59f639b8106f@v67g2000hs
    e.googlegroups.com...
    "750 zarzutów zostanie postawionych 22-letniemu mieszkańcowi Kielc za

    Ile Wam placa za ten marketing softu?????

    Vista jest do bani a XP kto musial kupic to kupil a kto uzywa do wlasnych
    celow wytestowania programu nie podlega zadnej karze

    A teraz zasadnicze pytanie do wszystkich niedouczonych prawnikow z tut
    listy,,,,,,,,,,,,,

    Czy zapadl w Polsce choc jeden wyrok skazujacy za posiadanie uzytkowanie
    np Windowsa nie uzywajac go do celach osiagniecia korzysci majatkowej???????

    albo za korzystanie z p2p na osobizty uzytek

    Ten marketing jest zenujacy,,,,zupelnie tak samo jak sutenertwo

    --
    Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
    czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

    Pozdrowienia
    matusm

  • 92. Data: 2008-02-02 22:12:00
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: ioo <b...@i...prv-wytnijsmieci-.pl>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Jeśli zawarł umowę licencyjną. Na muzykę zwykle nie udziela się
    > licencji,

    tiaa, bo generalnie muzyka w ogole nie jest utworem chronionym prawem
    autorskim a wydawcy plyt sprzedaja je zeby mozna je bylo sobie wieszac na
    lusterku w aucie ;-)

    --
    pozdro,
    ioo.

  • 93. Data: 2008-02-02 22:16:29
    Od: "-" <z...@B...pl>

    > A teraz zasadnicze pytanie do wszystkich niedouczonych prawnikow z tut
    > listy,,,,,,,,,,,,,

    tu sie zgodze
    douczenia prawnikow z tej grupy niekomentuje ;)
    plakac sie chce

    > Czy zapadl w Polsce choc jeden wyrok skazujacy za posiadanie uzytkowanie
    > np Windowsa nie uzywajac go do celach osiagniecia korzysci
    > majatkowej???????

    a tutaj nie
    tak, ja zostalem skazany za posiadanie plyty z oprogramowaniem
    korzysc majatkowa = zaoszczedzenie 200000pln na oprogramowanie (uzasadnienie
    wyroku)

  • 94. Data: 2008-02-02 22:39:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Mr Internet" <a...@a...pl> wrote
    > To wyjasnij mi czemu wiekszosc nalotów na piratówjest normalnie, z
    > nakazem, a nie na blache?

    W Polsce z postanowieniem, bo nakaz to jest też nieprokuratorski tylko
    kierownika jednostki Policji i w zasadzie to jest to samo jak na blache.
    Dlaczego? Bo to jest normalna procedura. Bez postanowienia to wyjątek, choć
    twierdzę i pokazałem, że wcale nie jest tak trudno go zastosować.
    Tyle, że po co ktoś ma ryzykować i brać na siebie odpowiedzialność za
    podjęcie takiej decyzji, a jak prokurator to wyda to nikt się już nie
    przejmuje.

  • 95. Data: 2008-02-03 11:23:48
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "matusm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Vista jest do bani a XP kto musial kupic to kupil a kto uzywa do wlasnych
    > celow wytestowania programu nie podlega zadnej karze

    bzdura

    > Czy zapadl w Polsce choc jeden wyrok skazujacy za posiadanie uzytkowanie
    > np Windowsa nie uzywajac go do celach osiagniecia korzysci
    > majatkowej???????

    korzyscia majatkowa jest zatrzymanie tego programu , bez niezwlocznego
    usuniecia w momencie gdy
    uswiadomilismy sobie ze uzyskalismy go od osoby nieuprawnionej, to ile czasu
    go uzywamy nie ma znaczenia

    P.

  • 96. Data: 2008-02-03 12:06:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    [ciap]

    > Tylko pod warunkiem, że autor kompozycji o ktorej mowa przyzna,
    > że tak skomponowany utwór nie jest *jedynym technicznie najlepszym*
    > rozwiązaniem problemu "poskładać peceta" :P

    Wystarczy, że konfiguracja będzie nosić cechy indywidualne, cokolwiek
    miałoby to znaczyć w przypadku konfiguracji sprzętowej peceta.

  • 97. Data: 2008-02-08 06:27:59
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Troll wrote:
    > korzyscia majatkowa jest zatrzymanie tego programu , bez niezwlocznego
    > usuniecia w momencie gdy
    > uswiadomilismy sobie ze uzyskalismy go od osoby nieuprawnionej, to ile
    > czasu go uzywamy nie ma znaczenia

    jakie szczęście, że tego łajna jakim jest Windows już od 5 lat W OGÓLE nie
    używam!

    LINUX ROCKS !!!! :)

    3x szybszy na 4x wolniejszej maszynie niż Windows,

    1000x więcej możliwości, elastyczniejszy, stabilniejszy,
    pełna kontrola, bez trojanów, spyware, wirusów i innego robactwa,

    i 100% DARMOWY !!!!!!!!!

    WALCIE SIĘ Z TYM CAŁYM "PRAWEM ANTYPIRACKIM" !!!!!! :P

    najpierw marketingowe spece od robienia wody z mózgu wmawiają Wam, żebyście
    kupowali za 1000zł Windows a potem Was ścigają prawnie jak jakis
    programik "piracki" sie Wam an dysku zabłąka!
    żeby zedrzeć 100000 zł "kary" !!

    PARANOJA i TERROR !!!

    "państwo prawa" to OSZUSTWO!!!

    --
    Seryozha

  • 98. Data: 2008-02-08 10:38:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Feb 2008, Seryozha wrote:

> [...]
    >
    > 1000x więcej możliwości, elastyczniejszy, stabilniejszy,
    > pełna kontrola, bez trojanów, spyware, wirusów i innego robactwa,

    Dobra, akceptujemy na wiarę ;>

    > i 100% DARMOWY !!!!!!!!!

    No i tyle.
    A teraz ad rem:

    > najpierw marketingowe spece od robienia wody z mózgu wmawiają Wam, żebyście
    > kupowali za 1000zł Windows a potem Was ścigają prawnie jak jakis
    > programik "piracki" sie Wam an dysku zabłąka!
    ^^^^^^^^^

    Czy Tobie się przypadkie NIE WYDAJE, że na linuksa wszystkie programy
    są "za free"?
    To, że na linuksa *jest* całe mnóstwo "darmowych" programów
    (w cudzysłowiu, bo licencje są różne, ale liczymy wszystkie za które
    "można nie zapłacić") przecież nie ma nic do tego, że TAK SAMO JEST
    POD WINDOWS!
    Co my tu mamy (na moim HDD): OpenOffice, GIMP, VirtualDub, VirtualBox,
    Burn4Free, TeraTerm, zestaw Comodo (firewall, backup i coś tam jeszcze)
    ...i długo tak jeszcze mogę (wszystko *zainstalowane* i *używane*).

    I z tym, że można mieć RÓWNIEŻ POD LINUKSEM na harddysku jakiś "źle
    licencjonowany program" :> jest TAK SAMO, prawda?

    Jak się czepiasz *systemu* to się czep i uważaj sobie że nie ma nic
    lepszego niż linuks, będę siedział cicho.
    Ale jak się czepiasz "programów", to czep się tramwaju ;>

    Swoją drogą, czekam na pierwszą taką akcję i nagłówki w gazetach:
    "użytkownicy linuksów też nie są bezpieczni" :P

    FYI, NTG, OT i w ogóle "advocacy i plonkować":
    nie, ani Windows ani un*ixy "to nie jest to". Jak chodzi
    o stabilność, bezpieczeństwo i inne takie, to kudy im tam do
    do nieun*xowych systemów takich jak VMS i Tandem Himalaya
    (chyba całych wszystkich dwu które jeszcze na świecie są :>).
    Ale to moje zdanie :D, tylko żebyś sobie nie myślał że
    możesz mi przypinać etykietkę "fana Windows"; Windows prawda ;)

    pzdr, Gotfryd