  • 1. Data: 2008-02-01 11:04:20
    Temat: ZUS kwestionuje umowę o pracę nakładczą
    Od: PilotULL <k...@l...info>

    Witam,

    Proszę o pomoc, bo nie wiem jak mam postąpić. Otrzymałem pismo z ZUS,
    w piśmie tym jest napisane że umowa o pracę nakładczą jaką miałem 2
    lata temu nie była w rzeczywistości umową tylko próbą uniknięcia
    płacenia składek ZUS w pełnym wymiarze. W piśmie też inforumują mnie
    że w 2005 roku zapadł wyrok sądu administracyjnego w takiej sprawie
    niekorzystny dla korzystającego z takiej formy pracy.

    Mam tutaj poczucie dużej niesprawiedliwości, czy mam szanse odwołując
    się od tej decyzji? Czy mam się zastosować do niej zastosować bo z
    góry jestem przegrany?

    Z góry dzięki za pomoc!

  • 2. Data: 2008-02-01 11:22:43
    Temat: Re: ZUS kwestionuje umowę o pracę nakładczą
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 03:04:20 -0800, PilotULL napisał(a):

    > Mam tutaj poczucie dużej niesprawiedliwości, czy mam szanse odwołując
    > się od tej decyzji? Czy mam się zastosować do niej zastosować bo z
    > góry jestem przegrany?

    Masz duże szanse jeśli udowodnisz, że rzeczywiście wykonywałeś tę pracę
    nakładczą.

  • 3. Data: 2008-02-01 18:36:02
    Od: PilotULL <k...@l...info>

    On 1 Lut, 12:22, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Masz duże szanse jeśli udowodnisz, że rzeczywiście wykonywałeś tę pracę
    > nakładczą.

    No to kiszka, wtedy nie myślałem nawet żeby gdziekolwiek notować do
    kogo wysyłam te ulotki... :-(
    Dlaczego to ja musze udowadniać ze wykonałem prace? dlaczego, skoro
    jestem osadzany, to nie udowadnia sie mi ze tej pracy nie wykonalem?
    dlaczego nikt mnie nawet nie zapytal jak to bylo w rzeczywistosci?
    tylko decyzja i bron sie albo plac... co z domniemaniem niewinnosci?

  • 4. Data: 2008-02-03 21:12:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 01 luty 2008 19:36
    (autor PilotULL
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <f...@v...go
    oglegroups.com>):

    > Dlaczego to ja musze udowadniać ze wykonałem prace? dlaczego, skoro
    > jestem osadzany, to nie udowadnia sie mi ze tej pracy nie wykonalem?

    A jak udowodnić niewykonanie pracy? :D
    Skoro wykopałeś rów, to pokaż, gdzie on jest. A tak to mówisz ,,gdzieśtam
    kopałem'' i jak mają udowodnić że nie kopałeś, skoro nie mówisz gdzie?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 5. Data: 2008-02-03 23:31:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.02.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > Skoro wykopałeś rów, to pokaż, gdzie on jest. A tak to mówisz ,,gdzieśtam
    > kopałem'' i jak mają udowodnić że nie kopałeś, skoro nie mówisz gdzie?

    Pewnie na tej podstawie zakwestionowali. Wyszli na pole, patrzą a tam brak
    rowu.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2008-02-04 10:41:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Feb 2008, PilotULL wrote:

    > No to kiszka, wtedy nie myślałem nawet żeby gdziekolwiek notować do
    > kogo wysyłam te ulotki... :-(

    Pocztą wysyłałeś? Może poczta będzie w stanie zaświadczyć.
    Jeśli to była ilość produkowana "w pracy", to nie da się przeoczyć, że
    przez pewien czas z jednego miejsca był zalew ulotek :]

    BTW: jako (były) zawodowy spamer masz pewnie kiepskie notowania na grupie ;)

    pzdr, Gotfryd