  • 1. Data: 2008-02-01 10:26:53
    Temat: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    "750 zarzutów zostanie postawionych 22-letniemu mieszkańcowi Kielc za
    ściąganie plików z internetu. Na jego dysku znaleziono ponad 70 filmów
    i 700 plików z muzyką. Znaczna część oprogramowania zainstalowanego na
    komputerze również była nielegalna.
    Przestępczą działalność kielczanina przerwali w policjanci z komendy
    miejskiej, zajmujący się zwalczaniem przestępczości gospodarczej -
    poinformowano na stronach Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

    Na dyskach 22-latka zainstalowane było nielegalne oprogramowanie.
    Wykorzystując je chłopak ściągnął z internetu prawie 700 plików
    muzycznych i ponad 70 filmowych. Nikt z domowników nie przyznaje się
    do złamania prawa.

    Młodzieniec już usłyszał pierwsze zarzuty. Za paserstwo i łamanie
    ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych grozi mu kara nawet do
    5 lat pozbawienia wolności."

    http://www.tvn24.pl/12690,1537321,0,1,wiadomosc.html

    I to tyle na temat niekaralnosci sciagania muzyki i filmow.

  • 2. Data: 2008-02-01 10:39:57
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 1, 11:26 am, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

    > http://www.tvn24.pl/12690,1537321,0,1,wiadomosc.html
    >
    > I to tyle na temat niekaralnosci sciagania muzyki i filmow.

    Paserstwo?

  • 3. Data: 2008-02-01 10:50:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Za paserstwo

    Czyli prawdopodobnie handlowal tym. Poza tym - komputer w domu jest ogolnie
    dostepny - nikt z domownikow nie przyznaje sie do zlamania prawa czyli masz
    przestepstwo de facto bez sprawcy bo zeby kogokolwiek posadzic za owe mp3
    nalezaloby udowodnic ze to ta osoba je sciagnela. jesli w domu jest kilka
    osob to jak sobie to wyobrazasz? Krotka pilka "ja nie sciagalem" kto
    sciagal? "nie wiem" albo "odmawiam skladania zeznan mogacych obciazyc
    czlonka najblizszej rodziny", Niech sobie sami znajda osobe, ktora sciagnela
    akurat te mp3 czy ten film :-)

    HaNkA

  • 4. Data: 2008-02-01 10:51:00
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > I to tyle na temat niekaralnosci sciagania muzyki i filmow.

    No i??? Pewnie jakieś pomyje po śp. Ziobrze usiłują się jeszcze wykazać ;-).
    Stawiam tonę złota przeciw funtowi kłaków że chłopakowi nic nie zrobią,
    prócz zmarnowanego czasu....

  • 5. Data: 2008-02-01 11:03:25
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 1 Lut, 11:50, "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    v67g2000hse.googlegroups.com...

    > czlonka najblizszej rodziny", Niech sobie sami znajda osobe, ktora sciagnela

    Ja wiem, ze sie mozna wykrecic, ale chodzi o bycie zgodnie z prawem.
    Mam np. zgrane do flac wszystkie moje legalnie kupine CD.
    Segregator z plytami skradziono mi z samochodu. I co teraz? A to jest
    wiecej niz 700 plikow z muzyka...

  • 6. Data: 2008-02-01 11:05:07
    Od: "FiONA" <1...@o...eu>

    > czlonka najblizszej rodziny", Niech sobie sami znajda osobe, ktora
    > sciagnela
    > akurat te mp3 czy ten film :-)
    >
    > HaNkA

    Lol blondi.
    Anumer IP coś ci mówi?

  • 7. Data: 2008-02-01 11:10:09
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    FiONA pisze:
    > Lol blondi.
    > Anumer IP coś ci mówi?

    Myślisz, że każdy członek rodziny ma inny? ;)

    --
    k.

  • 8. Data: 2008-02-01 11:14:59
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "FiONA" <1...@o...eu> napisał
    w wiadomości news:fnuud5$442$1@news.onet.pl...

    > Lol blondi.
    > Anumer IP coś ci mówi?

    A Tobie?

    Maciek
    ("Lol"? "Blondi"?! Ha, ciekawe, kto się będzie śmiał ostatni.)

  • 9. Data: 2008-02-01 11:21:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 03:03:25 -0800, KRZYZAK napisał(a):

    > Mam np. zgrane do flac wszystkie moje legalnie kupine CD.
    > Segregator z plytami skradziono mi z samochodu. I co teraz? A to jest
    > wiecej niz 700 plikow z muzyka...

    A co ma być teraz? Utraciłeś oryginalne płyty - tym samym utraciłeś prawo
    do dozwolonego użytku prywatnego. Traktuj to w ten sposób, że złodziej
    ukradł ci więcej niż ci się wydawało w pierwszej chwili.

  • 10. Data: 2008-02-01 11:28:10
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > A co ma być teraz? Utraciłeś oryginalne płyty - tym samym utraciłeś prawo
    > do dozwolonego użytku prywatnego. Traktuj to w ten sposób, że złodziej
    > ukradł ci więcej niż ci się wydawało w pierwszej chwili.

    HEj, a gdzie sa teraz zwolennicy cxo przekonywali ze nosnik nosnikiem a
    licencja na uzywanie to licencja na uzywanie.

    Stracil nosniki. A niby dlaczego mial stracic licencje na uzywanie?

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie