  • 11. Data: 2008-02-01 11:29:38
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 12:28:10 +0100, Mr Internet napisał(a):

    > HEj, a gdzie sa teraz zwolennicy cxo przekonywali ze nosnik nosnikiem a
    > licencja na uzywanie to licencja na uzywanie.
    >
    > Stracil nosniki. A niby dlaczego mial stracic licencje na uzywanie?

    A zauważyłeś, że w prawie autorskim odróżnia się programy komputerowe od
    innych utworów?

  • 12. Data: 2008-02-01 11:36:44
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > A zauważyłeś, że w prawie autorskim odróżnia się programy komputerowe od
    > innych utworów?

    700 ponad zarzutow(?) za nielegalne(?) pliki muzyczne (700) i filmy (70)
    to jest prawo karne czy cywilne jednak?

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 13. Data: 2008-02-01 11:38:33
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 1 Lut, 12:21, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > A co ma być teraz? Utraciłeś oryginalne płyty - tym samym utraciłeś prawo
    > do dozwolonego użytku prywatnego.

    A jaki przepis stanowi o tym, ze nosnik decyduje o prawie do
    uzytkowania utworu?
    Uzyskalem utwory w sposob zgodny z prawem i z wola wlasciciela
    autorskich praw majatkowych.

  • 14. Data: 2008-02-01 11:41:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 12:36:44 +0100, Mr Internet napisał(a):

    > 700 ponad zarzutow(?) za nielegalne(?) pliki muzyczne (700) i filmy (70)
    > to jest prawo karne czy cywilne jednak?

    To w cywilnym można kogoś wsadzić na 5 lat? Sam miałbym ochotę parę osób....

  • 15. Data: 2008-02-01 11:45:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 03:38:33 -0800, KRZYZAK napisał(a):

    > Uzyskalem utwory w sposob zgodny z prawem i z wola wlasciciela
    > autorskich praw majatkowych.

    Dokładnie uzyskałeś *egzemplarz* utworu. A potem go utraciłeś.

  • 16. Data: 2008-02-01 11:46:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 11:45:00 +0000, jureq napisał(a):

    > Dokładnie uzyskałeś *egzemplarz* utworu. A potem go utraciłeś.

    I dodam jeszcze: ma go teraz złodziej. Jak go złapią, to odpowie za
    kradzież a nie za naruszenie prawa autorskiego przez nielegalne
    słuchanie muzyki.

  • 17. Data: 2008-02-01 11:48:04
    Od: "Krajan" <s...@p...onet.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Czyli prawdopodobnie handlowal tym.

    Nie handlował - to taka sztuczka stosowana przez policjantów żeby oskarżyć
    człowieka (uzyskuje się korzyści przez użytkowanie programu) - znajomy
    przekonał się o tym boleśnie. A prawo w tym kraju w praktyce nie
    obowiazuje - przynajmniej w tych sprawach.

    Kr.

  • 18. Data: 2008-02-01 11:48:29
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > To w cywilnym można kogoś wsadzić na 5 lat? Sam miałbym ochotę parę osób....

    Po porostu ta notka prasowa to wielka bzdura popelniona przez
    dziennikarzyne popychanergo przez ZAIKS.

    Skoro wpadli do kolesia policjanci z nakazem prokuratorskim
    (przeszukanie) to ja bym przypuszczal, ze koles handlowal i to handlowal
    pirackim softem, przy okazji plytami i muzyką.

    Prokurator postawi mu ilestam zarzutow dotyczacych pirackiego softu.
    Ilosc plikow audio/video oraz sam fakt ich sciagniecia nie ma wiekszego
    znaczenia.

    Znaczenie ma czy zrobil sobie z tego zrodlo dochodów. Wspomnienie o
    paserce wskazuje, ze sprzedawal piracki soft.

    A jak bylo - lich owie.

    Pamietacie wielkiego polskiego pirata co shackowal niemiecka strone i na
    forum zamiescil linka do najnowszego klipu Depecha Mode, dostepnego
    publicznie na publicznej stronie wydawcy?

    brak wiedzy i znajomosci prawa przez policje i dziennikarzy jest
    alarmujaco niski czasem :/

  • 19. Data: 2008-02-01 11:51:21
    Od: "Krajan" <s...@p...onet.pl>

    "Mr Internet" <a...@a...pl> wrote in message

    > Skoro wpadli do kolesia policjanci z nakazem prokuratorskim (przeszukanie)
    > to ja bym przypuszczal, ze koles handlowal i to handlowal pirackim softem,
    > przy okazji plytami i muzyką.

    Mogą wpaśc bez nakazu (sieć osiedlowa, legitymacja) i niczym nie musiał
    handlować - takie naciągane pseudopaserstwo przez użytkowanie - wiem
    niestety z praktyki :( Sprawa w toku.

    Kr.

  • 20. Data: 2008-02-01 11:56:05
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Krajan napisał:

    > Mogą wpaśc bez nakazu (sieć osiedlowa, legitymacja) i niczym nie musiał
    > handlować - takie naciągane pseudopaserstwo przez użytkowanie - wiem
    > niestety z praktyki :( Sprawa w toku.

    wpasc bez nakazu? w sprawi eniezagrazajacvej zyciu? znaczy policja
    przekroczyla swoje uprawnienia i powinna za to sowicie beknąć.

    policja na blache moze wejsc tylko w przypadku powaznego podejrzenia
    przestepostwa, np. gdy kogosmordują a nie w celu przeszukanai kompa
    pirackiego.