    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Date: Fri, 1 Feb 2008 11:50:41 +0100

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9a6ddeca-52e2-4bd7-9256-59f639b8106f@v67g2000hs
    e.googlegroups.com...

    > Za paserstwo

    Czyli prawdopodobnie handlowal tym. Poza tym - komputer w domu jest ogolnie
    dostepny - nikt z domownikow nie przyznaje sie do zlamania prawa czyli masz
    przestepstwo de facto bez sprawcy bo zeby kogokolwiek posadzic za owe mp3
    nalezaloby udowodnic ze to ta osoba je sciagnela. jesli w domu jest kilka
    osob to jak sobie to wyobrazasz? Krotka pilka "ja nie sciagalem" kto
    sciagal? "nie wiem" albo "odmawiam skladania zeznan mogacych obciazyc
    czlonka najblizszej rodziny", Niech sobie sami znajda osobe, ktora sciagnela
    akurat te mp3 czy ten film :-)

    HaNkA