  • 1. Data: 2019-12-09 11:57:28
    Temat: 4-letni przedszkolak zaczął krzyczeć, bo nie chciał podwieczorku
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Psychiatra: W tym roku szkolnym do szpitala przywieziono nam cztery razy więcej
    dzieci niż rok temu. Najwięcej z pierwszej i czwartej klasy

    Psychiatra: Obseruwjemy trzy główne powody podejmowanych przez dzieci działań
    zagrażających sobie lub innym: przemoc rówieśnicza, problemy szkolne i kryzys w
    rodzinie.1 ZDJĘCIE
    Psychiatra: Obseruwjemy trzy główne powody podejmowanych przez dzieci działań
    zagrażających sobie lub innym: przemoc rówieśnicza, problemy szkolne i kryzys w
    rodzinie.

    4-letni przedszkolak zaczął krzyczeć, bo nie chciał podwieczorku. Wezwano karetkę.
    Rozmowa z dr Aleksandrą Lewandowską, ordynatorem oddziału psychiatrycznego dla dzieci
    w Łodzi.

    https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25485103,psy
    chiatra-w-tym-roku-szkolnym-do-szpitala-przywieziono
    -nam.html

  • 2. Data: 2019-12-09 19:19:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-09 o 11:57, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    w Łodzi.

    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25485103,psy
    chiatra-w-tym-roku-szkolnym-do-szpitala-przywieziono

    Nie chciał podwieczorku to mogli mu nie dawać, a nie wzywać pogotowie
    psychatryczne. To jakieś dziwne, podłe zachowanie przedszkolanek.

    Pod tym linkiem można przeczytac tylko parę linijek.

    --
    animka

  • 3. Data: 2019-12-09 23:00:43
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    > Pod tym linkiem można przeczytac tylko parę linijek.
    Bo wyborcza to taka kochana gazeta, która nie dość, że katuje oczy milionem reklam to
    zachęca do wykupienia prenumeraty. Guzik można przeczytać więc należy to źródło
    informacji olać, choć ze względów światopoglądowych czy politycznych nic do wyborczej
    nie mam. Ale ze względów logistycznych i technicznych tak.

  • 4. Data: 2019-12-10 07:18:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 11:57, Henryk Hajdan pisze:

    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,25485103,psy
    chiatra-w-tym-roku-szkolnym-do-szpitala-przywieziono
    -nam.html

    "Pozostało 94% tekstu"
    hahaha.. niech se już tak pozostanie...

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-12-11 11:14:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co na to Tusk (ten co wypie.....ł z P0 rówieśników Piskorskiego, Płażyńskiego,
    Olechowskiego, Gilowską i Schetynę)?

    -----