  • 31. Data: 2004-04-24 16:45:20
    Temat: Re: 100 tyś. lub mieszkanie w warszawie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, Falkenstein wrote:
    [...]
    >+ Hmmm.... a czym pan profesor motywuje tak nieortodoksyjną wykładnię?
    >+ Bo dla mnie "LUB" oznacza zawsze stosunek rozłączny opcji - jedno lub
    >+ drugie.Gdyby chodziło o koniunkcję byłby uzyty spójnik "I" albo "oraz".

    To ja cię BARDZO proszę żebyś podjął się obrony mnie przed sądem
    jeśli takie rozumienie zastosuję w praktyce. Oczywiście chciałbym
    obok zobowiązania widzieć jakieś ubezpieczenie OC ;)
    Coś zacytuję na rozgrzewkę: ustawa o podatku dochodowym, art. 2.2:
    +++
    2. Działalnością rolniczą, w rozumieniu ust. 1 pkt 1, jest działalność
    polegająca na wytwarzaniu produktów roślinnych lub zwierzęcych
    ---

    Znaczy: wytwarzanie produktów roślinnych *i* zwierzęcych w jednej
    działalności powoduje że to NIE jest działalność rolnicza, tak ?
    Jak potwierdzisz to rozejrzymy się za konkretami ;), idąc
    od góry ustawy - przypadkiem dochodu z ze stosunku pracy który
    jednocześnie jest stosunkiem służbowym :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 32. Data: 2004-04-24 16:47:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, Marek wrote:
    [...]
    >+ > natomiast "A lub B" oznacza dowolna z mozliwosci:
    >+ > 1) A
    >+ > 2) B
    >+ > 3) A lub B
    >+
    >+ A i B jako trzecia możliwość moim zdaniem.
    >+
    >+ Tak więc jest możliwe żeby dostać obydwie nagrody ale tylko wtedy jeśli
    >+ Polsat tak będzie chciał. Natomiast domagać się obydwóch nie ma podstaw bo
    >+ 1) czy też 2) spełnia obiecany warunek.

    Pytanie: a kto WYBIERA nagrodę ? Z twojego tekstu wynika iż
    to Polsat decyduje czy dostaniesz dom czy czy 100kzł.
    Jeśli tak to nie mam pytań.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 33. Data: 2004-04-24 16:50:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, Falkenstein wrote:
    [...]
    >+ A, B, lub obu łącznie
    >+ Podlega karze grzywny LUB pozbawienia wolnosci LUB
    >+ obu tym karom łącznie.

    Staropolskie przepis czy wnioskodawca "tak na wszelki wypadek" zapodał
    pod głosowanie ?
    Jak dla mnie zapis jest prawidłowy :)
    Równoważny oczywiście "Podlega karze grzywny LUB pozbawienia wolnosci"
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 34. Data: 2004-04-24 16:51:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, Andrzej Lawa wrote:

    >+ Bartek Gliniecki wrote:
    >+
    >+ > b) jak wspomniałem spójnik "lub" dopuszcza możliwość koniunkcji, ale o niej
    >+ > nie przesądza. Brak podstaw w związku z tym do roszczeń.
    >+
    >+ Ano właśnie :)

    ...a kto przesądza o wyborze domu lub 100 kzł, Polsat ?
    Mówi zwyciężcy: "mucha lata, dostanie Pan[i] dom" ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 35. Data: 2004-04-24 17:38:19
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

> [...]
    > od góry ustawy - przypadkiem dochodu z ze stosunku pracy który
    > jednocześnie jest stosunkiem służbowym :)

    Gotfryd - jesteś GENIUSZEM:-)
    Twój tok rozumowania bardzo do mnie przemawia (do mnie i mojego konta
    osobistego)
    :-)
    Kaliope

  • 36. Data: 2004-04-24 18:47:35
    Od: "Pawel Tanski" <t...@p...com>

    > To może ja skażony Ziembińskim, ale mam inne zdanie :)

    Szczęściem słownik j. polskiego nie był redagowany przez p. Ziembińskiego ;)

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=29411
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=819

    PT

  • 37. Data: 2004-04-24 21:07:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 24. kwietnia 2004 18:47 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > Pytanie: a kto WYBIERA nagrodę ? Z twojego tekstu wynika iż
    > to Polsat decyduje czy dostaniesz dom czy czy 100kzł.
    > Jeśli tak to nie mam pytań.

    A niech se wybiera nawet wygrany. Tak czy siak, jak wybierze (c) i Polsat
    powie ,,wybieraj spomiędzy (a) albo (b)'' to i tak wcześniejsze twierdzenie
    nie zostanie złamane.

    Generalnie, to gadamy o pierdołach, a trzeba przeczytać regulamin, tam
    pewnie jest bardziej szczegółowo.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 38. Data: 2004-04-26 14:57:51
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Big 23 kwietnia 2004, 20:54:10, szrajbnął:

    Mialo byc i zamiast lub :)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl