  • 1. Data: 2005-01-08 21:15:16
    Temat: renta a emerytura
    Od: "Zosia" <g...@g...pl>

    Mam pytanie czy moge przejść na wcześniejszą emeryturę z renty. Jestem
    rencistka III grupy mam ukończone 55 lat i 30 lat pracy .
    Prosze o radę

  • 2. Data: 2005-01-08 21:24:56
    Temat: Re: renta a emerytura
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Zosia" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie czy moge przejść na wcześniejszą emeryturę z renty.
    Jestem
    > rencistka III grupy mam ukończone 55 lat i 30 lat pracy .
    > Prosze o radę

    Jeżeli spełniasz inne warunki, to nie trzeba rady grupowiczów. Jednym
    z warunków jest podleganie ubezpieczeniom E i R z tytułu umowy o pracę
    w ostatnim okresie pracy (w 2004 r. wprowadzono pewne zmiany wymagań).
    Konkretną informację uzyskasz w ZUS.

    wa