  • 11. Data: 2005-01-09 21:53:15
    Temat: Re: 1 stawka za przejscie na czerwonym?
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    > Wspominając o poprzednich mandatach (które niewiele pomogły) podwyższyłeś
    > cenę mandatu.

    nie bo powiedzialem to innemu - ktory nas pilnowal , tamten tak czy siak
    pisal mandat...

  • 12. Data: 2005-01-10 19:25:43
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    > A poza tym NTG (wiem, wiem ze bedziesz sie tlumaczyl ze ten okrutny
    > policjant byl warszawski - tylko co z tego?). Obcieranie łez niesłusznie
    > pokrzywdzonych przez policje to nie tutaj.

    aha, moje pytanie jednak brzmialo inaczej - czy policjant nie mial innej
    mozliwosci ( zgodnej z prawem ) niz wystawienie mandatu na 250zl

    ps. nie mowilem temu policjantowi ktory wystawial mandat o poprzednich wiec
    twoja uwaga jest bardzo "trafna"

  • 13. Data: 2005-01-10 20:52:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pejti" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > aha, moje pytanie jednak brzmialo inaczej - czy policjant nie mial innej
    > mozliwosci ( zgodnej z prawem ) niz wystawienie mandatu na 250zl

    Mógł albo pouczyć albo wypisać mandat zgodny z taryfikatorem. Czyli 250 zł.

    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2005-01-12 08:14:44
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 9 Jan 2005 21:40:44 +0100,
    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> screamed:

    > O ... a tak calkiem OT, nie masz przypadkiem krewnych w Tychach ? :D

    Nic o tym nie wiem (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 09:14:17 user up 10489 days, 21:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    My computer NEVER cras

  • 15. Data: 2005-01-12 08:42:32
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Nic o tym nie wiem (-;

    Czyli po prostu zbieznosc nazwisk ...

  • 16. Data: 2005-01-12 18:40:37
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    Leszek wrote:

    > Mógł albo pouczyć albo wypisać mandat zgodny z taryfikatorem. Czyli 250 zł.

    Do 250 zł. Taryfikator określa maksymalną granicę. Swoją drogą widziałem
    już mandaty za przejscie na czerwonym i na 500 zł i na 1000 zł.
    Oczywiście niezapłacone :) W jednym przypadku skończyło się na 50 zł, w
    drugim nie wiem.

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - Bezpieczenstwo Informacji

  • 17. Data: 2005-01-12 20:58:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:cs3r8a$ksi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Do 250 zł. Taryfikator określa maksymalną granicę.

    Niestety. Stawka jest sztywna . Dokładnie 250 zł.
    Najpierw zajrzyj do taryfikatora, potem pisz.

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2005-01-12 21:30:24
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    Leszek wrote:

    > Niestety. Stawka jest sztywna . Dokładnie 250 zł.
    > Najpierw zajrzyj do taryfikatora, potem pisz.

    Najśmieszniejsze jest to, że... masz rację :)
    Mimo tego, że z uwagi właśnie na te mandaty aktywnie korzystałem z tego
    rozporządzenia byłem przekonany, że to górna granica. Czyli zajrzałem,
    przeczytałem i jakoś mi się dziwnie przestawiło, że to jest "do". A w
    tym przypadku jest na sztywno. I tyle mówią przepisy. A praktyka jest
    taka, że w moim przypadku zakończyło się na 50 zł, przy pierwszej
    propozycji 500 zł, nieprzyjętej zresztą, co zaowocowało wycieczką na
    komisariat. Może to i dobrze, że źle zrozumiałem, bo tak bym przyjął 250
    zł i nie marudził :)

  • 19. Data: 2005-01-13 15:13:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    `
    Użytkownik "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:cs456t$79l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Może to i dobrze, że źle zrozumiałem, bo tak bym przyjął 250 zł i nie
    > marudził :)

    Najlepiej odmówić. W Sądzie dostaniesz 50 zł lub naganę.
    Wypróbowane.

    Pzdr
    Leszek