  • 111. Data: 2013-11-05 10:46:00
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: Grzegorz Staniak <w...@g...com>

    On 05.11.2013, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    > Dlatego IIWŚ zakończyła się wreszcie zgodnie z zasadami humanizmu
    > - ofiary nie gnębiły swych ciemiężycieli, tylko wybaczyły im jak
    > na prawdziwych katolików przystało. Ciemiężyciele zaś zrozumieli
    > swój błąd i obecnie tworzą zdrową tkankę narodów :->

    Sarkazm sarkazmem, ale -- niezależnie od znaczenia Niemiec jako
    granicznego państwa tzw. Zachodu -- właśnie lekcja I WŚ pozwoliła
    opracować założenia planu stabilizacji na kontynencie (w tym
    planu Marshalla). Zgodne z poczuciem sprawiedliwości rzucenie
    Niemiec na kolana, plus obciążenie finansowe, byłoby gwarancją
    dalszych niepokojów i konfliktów (w sytuacji, kiedy system
    radziecki stał u bram).

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>

  • 112. Data: 2013-11-05 22:13:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > za to Ty wykazujesz skłonności mordercy-sadysty

    dokładnie sprawia wrażenie sporo bardziej niebezpiecznego niż ci
    chuliganie...

  • 113. Data: 2013-11-06 03:17:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-05 10:46, Grzegorz Staniak pisze:
    > (w sytuacji, kiedy system radziecki stał u bram).
    ... i nadal stoi, najwyżej w nieco zmienionej formie :->
    Można trzymać krótko za pysk? Można robić różne mniej lub bardziej
    obrzydliwe świństewka i mieć to w d*? Można. Trzeba tylko umieć. Dlatego
    cała ta dyskusja o humanitarnym, wyważonym podejściu do sprawcy
    przestępstwa to się nadaje co najwyżej do Strasburga :->

    Maciek

  • 114. Data: 2013-11-06 03:19:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-03 21:59, Budzik pisze:
    > P.S. Tak uwazam np. rodzine zabitego meza za poszkodowanych. Możecie nazwać
    > mnie głupim.
    Szczęśliwi sprawcy śmierci osieroconych bezdzietnych kawalerów/panien
    jedynaków :->

    Maciek

  • 115. Data: 2013-11-06 07:29:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-06 03:19, Maciek pisze:
    > Szczęśliwi sprawcy śmierci osieroconych bezdzietnych kawalerów/panien
    > jedynaków :->

    Nie ma co ironizować, tak po prostu jest.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2013-11-06 08:48:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-06 07:29, Liwiusz pisze:
    > Nie ma co ironizować, tak po prostu jest.
    Czyli życie ludzkie ma jednak wartość. Mniejszą w przypadku samotników :-)

    Maciek

  • 117. Data: 2013-11-06 09:07:06
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie ma co ironizować, tak po prostu jest.

    Według kogo?

    Ja (słabo) pamiętam jak bardzo różne były filozofię orzekania
    wysokości odszkodowania "za śmierć" w różnych stanach tego samego
    państwa USA.

    --
    A. Filip
    Kamień z ręki przyjaciela jest jabłkiem. (Przysłowie mauretańskie)

  • 118. Data: 2013-11-07 13:39:32
    Od: "Moon" <l...@v...net>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ja (słabo) pamiętam jak bardzo różne były filozofię orzekania wysokości
    > odszkodowania "za śmierć" w różnych stanach tego samego państwa USA.

    Bo stany to "states" - synonim państwa.
    Każdy stan ma inne prawo i w dodatku oparte na casusach.
    Z wyjątkiem Luizjany.

    Moon

  • 119. Data: 2013-11-13 22:38:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > prawdziwych katolików przystało. Ciemiężyciele zaś zrozumieli swój
    > błąd i obecnie tworzą zdrową tkankę narodów :->

    w sumie to troszkę nie łapię tego sarkazmu...

    imho właśnie temu zawdzięczamy miedzy innymi pokój na naszym kontynencie.

  • 120. Data: 2013-11-13 23:05:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-13 22:38, Marek Dyjor pisze:
    > w sumie to troszkę nie łapię tego sarkazmu...
    > imho właśnie temu zawdzięczamy miedzy innymi pokój na naszym kontynencie.
    Szkoda, że nie udało się jeszcze uzyskać sprawiedliwości. Nie mylić ze
    sprawiedliwością społeczną.

    Maciek