  • 31. Data: 2008-08-14 18:28:59
    Temat: Re: znak osiedlowy i zakaz parkowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I tej się trzymam :)

    > Rozumiem, na potrzeby tego wątku nie podzielam ;)

    > Tu widzę trudność.
    > Ale skoro warunki są podane tak, że "bez większej trudności mógł
    > się zapoznać", to IMO owa bezumowność jest wątpliwa.

    Mam wątpliwość, czy wystawienie tablicy o płatnym parkingu jest
    równoznaczne z dorozumianym zawarciem umowy najmu. Dysponujesz jakimś
    orzeczeniem w tej sprawie?

    > Czy z tego wniosek, że jak najemca wniesie do lokalu wynajęte
    > meble to przepis o zastawie jest bezskuteczny?

    Ja to przynajmniej tak rozumiem. Przychodzi właściciel mebli i żadna ich
    wydania.

    > Inaczej: czy przepis art. 670 dotyczy WŁASNOŚCI czy dotyczy POSIADANIA
    > rzeczy "wniesionych"?

    Mowa o przedmiotach stanowiących WŁASNOŚĆ najemcy. Ja to tak rozumiem, ze
    nie jest to posiadanie.