  • 1. Data: 2004-01-05 19:31:47
    Temat: zlodzieje leclerc
    Od: "Joya" <y...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich i o rade pytam.

    Miesiąc temu dokonałam zakupów w internetowym sklepie
    http://www.hipernet24.pl
    Zaraz po zamówieniu produktów zrobiłam przelew. Nastepnego dnia
    zatelefonowali do mnie z tego sklepu z tekstem, iż nie moga w pełni
    zrealizować mojego zamówienia bo: nie maja wszystkich produktów, a pozostałe
    są w innej cenie niz podana na ich stronie internetowej. Część zamówienia
    zatem anulowano. Dwa dni pozniej zadzwonili, że znowu jakis produkt przeze
    mnie zamowiony ma inna cenę. (oczywiscie wyzszą )
    W koncu jakos się dogadalismy, że to co maja mi przesla, a za reszte
    niedostarczonych produktow zwrocą kasę. Do dzis dnia nie dostalam zwrotu.
    Mają w regulaminie napisane, że zwracaja pieniadze do 3 dni. Dzwonilam do
    nich juz chyba z 10 razy. Najpierw nie umieli sie doszukac moich zamowien,
    pozniej znalezli mnie po otrzymanych przelewach. Rzeczywiscie potwierdzili,
    że nalezy mi sie zwrot nadplaconych pieniedzy. No ale jakos nie spieszy im
    sie z ich oddaniem.(czekam juz miesiąc) Dzwonię do nich co kilka dni ale
    jakos zwykle nie ma kierownika, a zwykla pracownica nie wie co robic. Pytam
    zatem co mam zrobic w tej sprawie. czy jakies prawo chroni mnie jako
    konsumenta? Czy jak oni wystawiaja produkty z podaną ceną na stronie www, to
    maja obowiązek za taka cene mi je sprzedać? (mam zrzuty ekranu z tych
    stronek z podaną ceną) Czy mam domagać się jakiejs rekompensaty, np. odsetek
    za zwlokę?
    Pomozcie!

    Pozdrawiam
    Agata Kaczmarczyk

  • 2. Data: 2004-01-06 00:29:40
    Temat: Re: zlodzieje leclerc
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Pomozcie!

    Nie dzwoń, tylko wezwij do zapłaty dołączając kopię przelewu i kopię
    zamówienia (coby widać było różnicę kwot).
    Wyślij wszystko poleconym z potwierdzeniem odbioru i już.
    Wtedy masz podkładkę, że coś zrobiłaś, bo telefony to za mało, chyba, że
    masz nagrane.
    Jak wróci wrotka z listu (a oni nie zapłacą), to wtedy jeszcze raz
    zadzwoń i sie powołaj na ten list - jak to nie pomoże to napisz
    ponownie, zakładając nowy wątek bo pewnie minie z tydzień.

    chester

    --
    "Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)