  • Data: 2005-05-08 17:14:58
    Temat: zameldowanie w mieszkaniu
    Od: "Bo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc w niżej opisanej kwestii. Kupiłam (na przyszłość) mieszkanie
    mojemu synowi. Z przyczyn obiektywnych syn nie może aktualnie w nim
    zamieszkać. Zamierzam je wynająć dwóm kuzynkom studiującym w moim mieście. Nie
    chciałabym ich jednak meldować.Nadmieniam, że doraźnie właścicielami
    mieszkania jesteśmy ja i mąż oraz, że posiadamy już mieszkanie własnościowe.
    Czy zgodnie z prawem należy w tym mieszkaniu kogoś zameldować?