  • Data: 2005-05-09 17:14:18
    Temat: Re: zameldowanie w mieszkaniu
    Od: "Scottos" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Wątek rozwinął się ciekawie, ale odpowiem Ci krótko i na temat:
    - nie melduj ich
    - nie będziesz miała z tego tytułu problemów

    Powyższe jest stweirdzeniem nie stanu prawnego ale stanu faktycznego w
    Polsce.
    Teoretycznie powinny osoby zamieszkujące być zameldowane, ale:
    1. nikt nie ma jak tego sprawdzić
    2. nawet jakby to się stwierdziło to nie ma powiedziane jakie są kary.

    Chciałbym zobaczyć osobę w Polsce dzisiaj, która wynajmuje mieszkanie i
    melduje tam delikwenta :) Mogiła aż po grób!
    Ale jak tak bardzo się boisz naciągać prawo to zainteresuj się jeszcze opcją
    meldunku tymczasowego - choć nawet to odradzam bardzo mocno.

    --==<< Scottos >>==--