  • Data: 2005-05-08 23:19:31
    Temat: Re: zameldowanie w mieszkaniu
    Od: "bolo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > I uzupełnię, że nawet jeśli mieszkają, ale nie są zameldowani, to wbrew
    > ich woli i tak ich z mieszkania nie wyrzucisz.

    a ja uzupelnie ze nie ma w tym kraju obowiazku meldunkowego, a zeby bylo
    ciekawiej to dodam ze taki obowiazek zgodnie z obowiazujacym prawem nie byl
    legalny jesli dobrze pamietam od 1956roku, kiedy to polska podpisala jedna z
    konwencji o swobodzie przemieszczania sie i czyms tam jeszcze, w ktorej to
    konwencji (umowie?) bylo doslownie o obowiazku meldunkowym napisane.

    jedyne co jak by sie mocno uprzec to mezczyzn dotyczy wojskowy obowiazek
    meldunkowy, ale z drugiej strony czy jesli ktos opuszcza lokal na
    Xgodzin(gdzie x od 1 do 100) to czy mozna powiedziec ze bieg przebywania pod
    danym adresem rozpoczyna sie od nowa:))) ... cytujac p. Modzelewskiego
    (niedoslownie) "...ustawodawca jest konsekwentny ale prosze nie mylic tego z
    inteligentny..."

    pozdrawiam
    bolo