  • 1. Data: 2006-01-18 13:18:19
    Temat: zalanie wodą sąsiada
    Od: mm <m...@m...pl>

    Czy jeśli wskutek awarii gumowej rury odpływowej pralki woda wyleje się na
    podłogę i zaleje sąsiada poniżej to czy ja odpowiadam finansowo czy też
    można to zaliczyć do wypadku losowego za który nie odpowiadam?

  • 2. Data: 2006-01-18 16:11:26
    Temat: Re: zalanie wodą sąsiada
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "mm" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jeśli wskutek awarii gumowej rury odpływowej pralki woda wyleje się
    > na podłogę i zaleje sąsiada poniżej to czy ja odpowiadam finansowo czy
    > też można to zaliczyć do wypadku losowego za który nie odpowiadam?

    Ciekawe co powiesz jak sąsiad mieszkający nad Tobą Cię przypadkowo
    zaleje... Czy też będziesz taki wyrozumiały i powiesz - nic sięnie stało
    panie sąsiedzie... wyremontuje sobie mieszkanie na swój koszt przecież to
    nie pana wina tylko "siła wyższa"...

    Jak mnie sąsiadka kiedyś zalała to przyszła popatrzyła u mnie na sufit i
    na ścianę i powiedziała...

    "No.... u mnie też są szkody"... i poszła...
    Nie usłyszałem nawet przepraszam.
    Wot "kultura"...
    :(

    A wracając do odpowiedzi. Jak sąsiad ma ubezpieczenie to zapłacisz za
    szkody ubezpieczalni... w innym przypadku musiałby cie pozwać do sądu.

    --
    P.

  • 3. Data: 2006-01-18 17:12:01
    Od: mm <m...@m...pl>

    Gdyby sąsiad mnie zalał nie żądałbym odszkodowania jeśli nie było w tym
    jego winy tylko awaria.

  • 4. Data: 2006-01-18 17:24:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    > Gdyby sąsiad mnie zalał nie żądałbym odszkodowania jeśli nie było w tym
    > jego winy tylko awaria.

    Normalnie swięty z ciebie. Robisz sobie remont łazienki, podwieszany sufit
    etc i nagle okazuje sie, ze na tym slicznym suficie masz wielką paskudną
    mokrą plamę. Juz widzę jak nic z tym nie robisz, tylko wzywasz ekipę i na
    wlasny koszt robisz remont:-)

    HaNkA

  • 5. Data: 2006-01-18 17:38:58
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
> [...]
    > mokrą plamę. Juz widzę jak nic z tym nie robisz, tylko wzywasz ekipę i na

    a jak już zrobisz remont to przeproś sąsiada za to byłeś uciążliwy bo
    musiałeś znowu stukać w sufit, może wtedy nie będzie chciał
    odszkodowania za to że po skończeniu jednego remontu zacząłeś drugi ;-)

    sg

  • 6. Data: 2006-01-18 19:12:55
    Od: mm <m...@m...pl>

    Trzeba mieć w sobie chrześcijańskie miłosierdzie, jak uczył Karol Wojtyła.

  • 7. Data: 2006-01-18 19:36:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    > Trzeba mieć w sobie chrześcijańskie miłosierdzie, jak uczył Karol Wojtyła.

    Hehe. przeprowadz sie pietro nizej. zrobimy eksperymet- zobaczymy ile
    przypadkowych awarii mojej pralki zniesiesz zanim braknie ci tego
    "miłosierdzia". Wyniki zamiescimy na grupie:-)))

    HaNkA

  • 8. Data: 2006-01-18 19:40:20
    Od: mm <m...@m...pl>

    Brakuje ci wiary. Nie będziesz zbawiona.

  • 9. Data: 2006-01-19 09:49:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 18 Jan 2006 20:40:20 +0100,
    mm <m...@m...pl> screamed:
    > Brakuje ci wiary. Nie będziesz zbawiona.

    NTG. pl.rec.fantastyka.sf-f

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 10:48:54 user up 10861 days, 22:43, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Got a dictionary? I want to know the meaning of life.