  • 1. Data: 2006-01-18 13:26:07
    Temat: Jak skutecznie odzyskać pieniądze?
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl>

    Witam,

    sprawa w skrócie:

    Klient nie zapłacił za towar, mimo upomnień nic nie płacił.

    Oddałem we wrześniu 2005 sprawę firmie windykacyjnej, umowa na 3 miesiące,
    przedłużyłem jeszcze umowę do stycznia.

    Wg. informacji firmy windykacyjnej uzyskali sądowy nakaz zapłaty, ale
    komornik nie może ściągnąć ani grosza.

    Tymczasem firma (S.C.) dalej działa, ma domeny internetowe z serwisami i
    sklepem (akurat sprzedawali m.in. moje produkty).

    Na moje pytania, co zamierzają dalej robić, cisza w aparacie, po daleszej
    rozmowie oświadczenie, że nie mogą nic więcej robic i oddadzą mi spowortem
    ten dług....... ręce opadają.

    Tymczasem właściciel, a raczej wspólnik tej firmy normalnie dalej działa i
    śmieje się z tego.

    Co moge dalej zrobić???? Kwota to około 15.000 zł...

    Dodam, że firma ta ma np. super domenę internetową .pl. Można np. jakoś
    zabrać im tą domenę w zamian za dług?

    C.

  • 2. Data: 2006-01-18 13:53:30
    Temat: Re: Jak skutecznie odzyskać pieniądze?
    Od: scream <n...@p...pl>

    koma napisał(a):
    > Co moge dalej zrobić???? Kwota to około 15.000 zł...

    Zmień firmę na skuteczną

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-01-18 13:55:04
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl>

    > Zmień firmę na skuteczną

    Możesz kogoś polecić?

    C.

  • 4. Data: 2006-01-18 14:00:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    koma wrote:

    > Wg. informacji firmy windykacyjnej uzyskali sądowy nakaz zapłaty, ale
    > komornik nie może ściągnąć ani grosza.

    Widziałeś ten nakaz?

    Bo ja jeszcze nie widziałem firmy windykacyjnej, która by poszła do sądu
    tak szybko.
    Najpierw długo straszą.

  • 5. Data: 2006-01-18 14:27:33
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    koma napisał(a):
> [...]
    >
    > Co moge dalej zrobić???? Kwota to około 15.000 zł...
    >
    > Dodam, że firma ta ma np. super domenę internetową .pl. Można np. jakoś

    jesli firma ma cos na wlasnosc: samochod, rower, sprzety inne, pieniadze
    wplywaja im na konto itp. to komornik powinien sciagnac pieniadze bez
    problemu (z kont bankowych, nadplaty podatku, wynagrodzenia itp) lub
    oglosic licytacje ruchomosci. Niewiem jak byloby z domena internetowa
    ale moge sie dowiedziec. Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-01-18 14:44:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    scream [###n...@p...pl.###] napisał:
    > Zmień firmę na skuteczną

    Żadna nie jest skuteczna, bo nie takie jest ich miejsce w systemie
    prawnym.

  • 7. Data: 2006-01-18 14:46:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    koma [###merowing27[wytnij]@tlen.pl.###] napisał:

    Skoro masz nakaz, to sprawdź, czy jest prawomocny. Następnie skieruj
    egzekucję komorniczą do rachunku bankowego tamtej firmy i czekaj
    cierpliwie.

  • 8. Data: 2006-01-18 15:15:58
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    koma napisał(a):
> [...]
    >
    > Co moge dalej zrobić???? Kwota to około 15.000 zł...
    >
    > Dodam, że firma ta ma np. super domenę internetową .pl. Można np. jakoś

    Poproś o zwrot prawomocnego nakazu zapłaty oraz postanowienia komornika
    o umorzeniu
    postepowania egzekucyjnego.

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 9. Data: 2006-01-18 15:26:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Co moge dalej zrobić???? Kwota to około 15.000 zł...
    >
    > Dodam, że firma ta ma np. super domenę internetową .pl. Można np. jakoś
    > zabrać im tą domenę w zamian za dług?

    Jeśli to jakaś firma handlowa, to można spróbować wydębić od nich towar
    z odroczoną płatnością, a później zamiast wpłaty na konto powiadomić, że
    należność została pokryta z kompensaty roszczeń. To nie koniecznie musi być
    twoja firma, może towar wziąść np. twój znajomy, a dług ureguluje Twoją
    należnością. Z tym, że przed tem bym się upewnił, czy na pewno został wydany
    nakaz zapłaty i posiada klauzulę wykonalności.

  • 10. Data: 2006-01-20 02:40:15
    Od: "Joanna" <j...@g...pl>

    Użytkownik "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > ręce opadają.

    ja bym /za przeproszeniem/ takiego chuja to zajebała, oj szybko by się
    dowiedział jak się chodzi z powyłamywanymi nogami :-(