  • 1. Data: 2006-02-01 14:53:23
    Temat: zakupy przez internet
    Od: marek<m...@i...pl>

    Chciałbym zamówić w sklepie internetowym opony. Rozmiar opon jest mało
    popularny sprowadzany pod zamówienie.

    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
    (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), mam prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez
    podania przyczyny.

    Sklep, w którym chciałbym dokonac zakupu zastrzega sobie prawo do odbioru
    zwrotu, jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem.
    Informacja taka jest zapisana w regulaminie sklepu.
    Czy jest to zgodne z prawem?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-01 18:10:22
    Temat: Re: zakupy przez internet
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    marek [###m...@i...pl.###] napisał:
> [...]
    > towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny.
    > Sklep, w którym chciałbym dokonac zakupu zastrzega sobie prawo do

    ^^^^^^^
    > zwrotu, jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem.
    > Informacja taka jest zapisana w regulaminie sklepu.
    > Czy jest to zgodne z prawem?

    Nie chodzi czasem o odmowę?

  • 3. Data: 2006-02-01 18:58:38
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    marek napisał(a):
> [...]
    > (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), mam prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez

    owszem masz, nie dotyczy to niektorych towarow, ale z pewnoscia nie opon :)

    Nie jest