  • 151. Data: 2014-05-06 23:32:36
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 21:41:01 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

> [...]
    niewinnosc-,artykuly,63741,1.html

    > Zaraz, zaraz, dlaczego niewinny sie przyznal?

    może miał akumulator na jajach, a może był, jak jeden w USA, walnięty i
    chciał być sławnym mordercą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2014-05-07 00:07:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.05.2014 22:05, Malpy i Delfiny pisze:

    > Dlaczego zatrutego?
    >
    > PRzeciez bada sie dawce jak i organy :>

    A ten zastrzyk to niby co? Mieszanka witamin?

  • 153. Data: 2014-05-07 00:12:00
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 07.05.2014 00:07, Andrzej Lawa wrote:

    > A ten zastrzyk to niby co? Mieszanka witamin?

    Mozna powiesic.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 154. Data: 2014-05-07 12:22:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości
    >zabojca harfistki i portiera dostal dozywocie
    >przez 50 lat nie moze zglaszac sie z prosba o warunkowe zwolnienie
    >ma na oko 25 lat
    >bedzie miec 75 lat, czyli statystycznie nie dozyje.
    >czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac
    >darmozjada morderce
    >dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

    Bo takie mamy chrzescijanskie korzenie.
    I w imie czystego sumienia 35 mln osob stac na utrzymanie kilku
    mordercow.

    Dla pocieszenia - a moze jednak bedzie w tym wiezieniu pracowal ...
    skladke na zus placil, a emerytury nie odbierze, a nalezny mu spadek
    Panstwo przejmie :-)

    Organy beda zatrute. lepiej uspic, wyjac, a potem ... chyba wystarczy
    nie budzic

    >http://www.wprost.pl/ar/446722/Zabojca-harfistki-i-
    portiera-skazany-na-dozywocie/

    A cos wiadomo czemu zabil ?
    Bo moze kara niezasadnie wysoka, wystarczyloby 15 lat ... hm, gwalt,
    nie, chyba lepiej zabic.

    J.

  • 155. Data: 2014-05-07 13:06:02
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.pregierz Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > A dlaczego? Z ciekawosci pytam.

    Bo:

    - pomyłki sądowe nie są rzadkością
    - mało który czyn jest moralnie jednoznaczny
    - biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory
    - każdy ma prawo do życia, niektórych po prostu trzeba izolować

    > A po co sie dyskutuje nad roznymi tematami?

    Żeby poszerzyć horyzonty albo coś osiągnąć. Jesteś skłonny zmienić swój
    pogląd odnośnie kary śmierci? Nie sądzę. Wprowadzenia kary śmierci też
    nie osiągniesz dyskutując na Usenecie. Więc jałowa dyskusja dla zabicia
    czasu, nic więcej.

    > Bo place podatki?

    Czyli przydatność zależy od tego, czy i ile podatków ktoś płaci? Zejdź
    na ziemię. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
    społeczeństwu?

    I to należy zmienić.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 156. Data: 2014-05-07 13:20:31
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-07 00:12, Malpy i Delfiny pisze:

    > Mozna powiesic.

    To by się mafia przeszczepowa się ucieszyła.

  • 157. Data: 2014-05-07 17:20:45
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 07.05.2014 13:06, Adam Wysocki wrote:

    > Bo:
    >
    > - pomyłki sądowe nie są rzadkością

    to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    > - mało który czyn jest moralnie jednoznaczny

    gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

    > - biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory

    to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    > - każdy ma prawo do życia, niektórych po prostu trzeba izolować

    no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie
    morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

    > Czyli przydatność zależy od tego, czy i ile podatków ktoś płaci?

    Tez.

    > Zejdź
    > na ziemię. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
    > społeczeństwu?

    Bo tez placili podatki?

  • 158. Data: 2014-05-07 17:22:31
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 07.05.2014 12:22, J.F wrote:

    ortiera-skazany-na-dozywocie/

    > A cos wiadomo czemu zabil ?
    > Bo moze kara niezasadnie wysoka, wystarczyloby 15 lat ... hm, gwalt,
    > nie, chyba lepiej zabic.

    poki co to on zabil 2 osoby

  • 159. Data: 2014-05-07 23:33:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

    > Mozna powiesic.

    A co powieszenie ma do logic errora? :O
    Krytykowałem dość oczywiste zestawienie "zastrzyku lub komory"
    z pomysłem "na organy", nie fakt "zużycia" zabitego w ogóle :>

    pzdr, Gotfryd

  • 160. Data: 2014-05-08 20:11:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.05.2014 20:04, xantiros wrote:

    > linii papilarnych

    Chyba pisales o oskarzeniu jednego z blizniakow na podstawie DNA.
    Pomijajac juz, ze kazales niewinnemu udowadniac niewinnosc.

    A na miejscu nie znaleziono zadnych linii papilarnych :>