  • 11. Data: 2005-08-19 16:04:43
    Temat: Re: wyrok nakazowy
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > Toś mało czytał. Dokładnie taki przypadek, teren zabudowany. Orzeczona
    > wina kierowcy na głównej, bo kierowca w podporządkowanej nie mógł
    > przewidzieć, że ten na głównej jedzie 120. Gdyby jechał prawidłowo, nie
    > byłoby kolizji.

    Kazus trochę z innej bajki. Tu chodzi o zachowanie w czasie zdarzenia,
    pozostający w adekwatnym związku przyczynowym, a nie dopełnienie obowiązku
    natury administracyjnej, która nie ma bezpośredniego przełożenia na skutek w
    postaci wypadku.

    JK

  • 12. Data: 2005-08-19 16:10:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MAc napisał(a):

> [...]
    > wina kierowcy na głównej, bo kierowca w podporządkowanej nie mógł
    > przewidzieć, że ten na głównej jedzie 120. Gdyby jechał prawidłowo, nie

    Jak to to dokładnie taki przypadek? Czy ja jestem mądry inaczej czy ty?
    Nie widzisz różnicy między stanem faktycznym podanym przez ciebie, a
    tym, że tym stanem faktycznym co podał poprzednik. Między nadmierną
    prędkością a wypadkiem jest adekwatny związek przyczynowy, a między
    brakiem przeglądu a wypadkiem nie ma jakiegokolwiek związku
    przyczynowego (poza absurdalnym).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-08-19 16:11:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MarcinS napisał(a):

    > Dokładnie takie tłumaczenie słyszałem ostatnio z ust pewnego
    > przedstawiciela palestry.

    To jest właśnie poziom polskiej palestry. Absurdalne argumenty.

  • 14. Data: 2005-08-19 16:39:39
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > To jest właśnie poziom polskiej palestry. Absurdalne argumenty.

    Twoja nieuzasadniona krytyka nie przynosi Ci chluby :-D.

    Przy okazji - ostatnio studiując akta ze zdziwieniem dowiedziałem się,
    że da się pisać apelacje na formularzu - zmieniając jedynie nazwiska.

    Pisze się tak: Sąd naruszyl art. 7 kpk <bla bla bla>,
    bo nie dał wiary oskarżonemu tylko tym 20 świadkom co zeznawali inaczej.

    Przy trzeciej takiej apelacji umarłem.

    A pełnomocnikiem oskarżonego w sprawach karnych być może - no kto ? :)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 15. Data: 2005-08-19 16:49:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MarcinS napisał(a):

    > Twoja nieuzasadniona krytyka nie przynosi Ci chluby :-D.

    Czemu nieuzasadniona? Według moich doświadczeń, przeważająca większość
    :) adwokatów/radców prawnych prezentuje poziom mierny.
    Ale oczywiście to moja subiektywna ocena :)

  • 16. Data: 2005-08-19 16:53:18
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Czemu nieuzasadniona? Według moich doświadczeń, przeważająca większość
    > :) adwokatów/radców prawnych prezentuje poziom mierny.
    > Ale oczywiście to moja subiektywna ocena :)

    żartowałem no,
    tzn, z radością nie zgodziłbym się, ale mam z nimi za dużo kontaktów i
    nie można się nie zgodzić :(

    Trochę to smutne.

  • 17. Data: 2005-08-19 17:09:28
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Jak to to dokładnie taki przypadek? Czy ja jestem mądry inaczej czy ty?

    czytaj precyzyjniej wątek i zobacz komu odpowiadam. Potem się czepiaj.
    "...To tak jakby ktos jechal 100km/h tam gdzie mozna 60km/h a ktos na
    nim wymusi pierwszenstwo-drugi gosc zawinil ale ten pierwszy sie
    przyczynil, bo jechal za szybko. ..."

    Czemu jesteś chamski?

    MAc

  • 18. Data: 2005-08-19 17:10:55
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jan Kowalski napisał(a):

> [...]
    > natury administracyjnej, która nie ma bezpośredniego przełożenia na skutek w

    Zgubiłeś wątkowanie -->wyżej

  • 19. Data: 2005-08-19 17:16:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MAc napisał(a):

> [...]
    > "...To tak jakby ktos jechal 100km/h tam gdzie mozna 60km/h a ktos na
    > nim wymusi pierwszenstwo-drugi gosc zawinil ale ten pierwszy sie

    Odpowiedziałeś mi. A ja pisałem do pierwszej części wypowiedzi Harrego,
    a nie do tej części którą cytujesz. Więc może to ty czytaj precyzyjnej,
    albo co ...

    > Czemu jesteś chamski?

    Taka moja natura.

  • 20. Data: 2005-08-19 17:34:53