  • 1. Data: 2006-04-07 13:46:27
    Temat: wymeldowanie
    Od: "Voytas" <p...@w...pl>

    dzieki cudotwórco i swietnie ze NIKT tego nie moze zrobić
    ale słyszałam ze jesli nie dobrowolnie to moga mi załozyc sprawe w sądzie

  • 2. Data: 2006-04-11 13:07:16
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "DarkDaro" <d...@n...pl>

    > ale słyszałam ze jesli nie dobrowolnie to moga mi załozyc sprawe w sądzie

    Jeżeli się dobrowolnie nie wymeldujesz i przebywasz w miejscu zameldowania
    to wymeldować administracyjnie się nie da. Sam składałem taki wniosek.
    Została powołana komisja, która stwierdziła, że ta osoba przebywa w lokalu i
    sprawa się zakończyła. Mam mieszkanie własnościowe. Przez sąd moga
    wymeldować ale sąd może zasądzić lokal zastepczy od właścicieli lokalu.

    --
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 3. Data: 2006-04-11 13:19:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    DarkDaro napisał(a):
> [...]
    > Została powołana komisja, która stwierdziła, że ta osoba przebywa w lokalu i

    nic dziwnego, zameldowanie to potwierdzenie faktu zamieszkiwania
    skoro mieszkał, to jak chciałeś wymeldować?

    > Mam mieszkanie własnościowe. Przez sąd moga
    > wymeldować

    nie możesz
    możesz wyeksmitować, a to co innego

    > ale sąd może zasądzić lokal zastepczy od właścicieli lokalu.

    lokal socjalny od gminy

    KG