  • 21. Data: 2005-11-16 11:03:55
    Temat: Re: wyludzenie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dles1g$7ku$1@inews.gazeta.pl...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    > napisał
    > (a):
    >
    > Może by tak inicjator wątku nie plątał się w zeznaniach i nie pisał raz
    > "nie
    > mam bo wysłałem zwykłą pocztą" a raz "już nie mam"?

    nie widze w sprzecznosci w tych 2 zwrotach :-)

    P.

  • 22. Data: 2005-11-16 17:30:06
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-16 08:34 marcin napisał(a):
    > napisalem do allegro aby podali mni dane kontaktowe do dziewczyny niech mi poda
    > numer konta wytsle jej ta kase mam to w dupie nie jest to tego warte... zebym
    > teraz lazili do mnie policjanci... bo jalkas durna baba nawet sie nie odezwala. ze
    > przesylki nie dostala... odrazu bym na jejj miejscu jakos probowal sie kontaktowac
    > a tu nagle po pol roku policja u mnie....

    A może to ona Cię robi w balona i dostała aparat? (nie znam się na
    Allegro, może tak się da)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 23. Data: 2005-11-16 19:04:00
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Wez od Allegro adres "oszukanej". Pojdz na poczte, gdzie nadawales przesylke
    > i sprawdz, czy w okolicach dnia otrzymania przelewu nie byla wysylana od
    > Ciebie przesylka do niej. Jezeli beda ja mieli w ksiazkach, to wez wypis z
    > poczty, zaswiadczajacy o wyslaniu przesylki, wstaw babie negatywa i poslij
    > jej skan wypisu w charakterze "na-drzewo-wskazu".

    Moment, najpierw to by należało na poczcie reklamację złożyć.
    Listy polecone też potrafią "zginąć". Tyle że bez dowodu
    nadania to ciężko będzie.

    Piotr

  • 24. Data: 2005-11-17 16:08:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ce811$437ae20d$3eb34ca4$1825@news.chello.pl>, Tiger wrote:

    > Chyba, ze niczego nie wyslales.

    I można podejrzewać, że taka jest prawda: klient plącze się w
    zeznaniach (raz list zwykły, raz "wyrzuciłem dowód nadania"), a teraz
    zniknął z wątku i nie odpowiada na pytania.

    Renata

  • 25. Data: 2005-11-18 00:43:40
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    waw.pl...
    > I można podejrzewać, że taka jest prawda: klient plącze się w
    > zeznaniach (raz list zwykły, raz "wyrzuciłem dowód nadania"), a teraz
    > zniknął z wątku i nie odpowiada na pytania.

    A to też prawda :-)

    Piotr

  • 26. Data: 2005-11-18 06:45:54
    Od: marcin<m...@a...pl>

    poczytaj droga renatko kazdy watek to zrozumiesz moze...
    nie czytam bo nie widze nic sensownego zadalem pytanie a wogole nie o to
    chodzilo mi na co wy pisze ie... mam juz potwierdzenie nadania z poczty z ksiegi
    podstepmlowane ze danego dnia przyjeli taki list na swoj stan i tewraz mi moga
    naskoczyc...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 27. Data: 2005-11-18 07:29:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dljtb1$vcl$1@opal.futuro.pl>, marcin wrote:

    > nie czytam bo nie widze nic sensownego

    Jak to robisz? Też bym tak chciała. Tyle czasu można by
    przyoszczędzić.

    >zadalem pytanie a wogole nie o to
    > chodzilo mi na co wy pisze ie...

    Też zadaliśmy ci kilka pytań...

    Renata

  • 28. Data: 2005-11-18 12:37:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dlctom$4lq$1@nemesis.news.tpi.pl>, fotomania.pl wrote:

    > --- Powstrzymalem sie od takiego samego komentarza ....... Aparat ze wzgledu
    > na swoje rozmiary i wage nie moze zostac nadany listem zwyklym .

    "Suma długości, szerokości i wysokości (grubości) - 900 mm, przy czym
    największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm."
    Waga max 2kg.
    Nie styknie?

    Renata