  • 1. Data: 2007-12-21 13:45:59
    Temat: wpłata w banku
    Od: Johnny2 <i...@m...com>

    Witam,

    Wczoraj robiłem wpłatę w banku za pomocą zwykłego blankietu. Kasjerka
    która mnie obsługiwała nie należy raczej do moich przyjaciół :)
    Zastanawiam się czy przypadkiem mnie na "wykiwała" ponieważ bardzo
    szybko przebiegła cała operacja, jak nigdy dotąd. Co prawda pieczątkę
    na dowodzie wpłaty mam ale co jeśli zostałem oszukany? Jak wygląda
    procedura odzyskania tych pieniędzy? czy to w ogóle możliwe?

    Pozdrawiam,
    tc

  • 2. Data: 2007-12-21 13:50:50
    Temat: Re: wpłata w banku
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Johnny2" <i...@m...com> napisał
    w wiadomości news:fkgg2h$31e$1@news2.task.gda.pl...
> [...]
    > na dowodzie wpłaty mam ale co jeśli zostałem oszukany? Jak wygląda
    > procedura odzyskania tych pieniędzy? czy to w ogóle możliwe?

    Ale - jak rozumiem - nie wiesz wcale, czy Cię oszukano, tak?
    No to może sprawdź czy masz te pieniądze - ZANIM zaczniesz
    szukać sposobów odzyskania ich. Po prostu pójdź to banku
    i zażądaj informacji o aktualnym stanie rachunku.
    Albo o kilku ostatnich operacjach.

    Jeśli wpłacałeś na cudze konto - poproś o to odbiorcę pieniędzy.

    Maciek

  • 3. Data: 2007-12-21 14:02:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnny2 wrote:
> [...]
    > na dowodzie wpłaty mam ale co jeśli zostałem oszukany? Jak wygląda
    > procedura odzyskania tych pieniędzy? czy to w ogóle możliwe?

    tak,
    należy udać się do najbliższego lekarza i powiedzieć, że wydaje ci się
    że cierpisz na urojenia paranoidalne.

  • 4. Data: 2007-12-21 14:14:03
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > dowodzie wpłaty mam ale co jeśli zostałem oszukany? Jak wygląda procedura
    > odzyskania tych pieniędzy? czy to w ogóle możliwe?

    chcesz powiedziec, ze wplacales tyle pieniedzy, ze kasjerka ryzykowala swoja
    wolnosc i przyszlosc, zeby cie wykiwac?
    cos mi sie wierzyc nie chce.

  • 5. Data: 2007-12-21 15:08:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news://news-archive.icm.edu.pl/fkgg2h$31e$1@news2.ta
    sk.gda.pl
    użytkownik *Johnny2* napisał(a):

> [...]
    > na dowodzie wpłaty mam ale co jeśli zostałem oszukany? Jak wygląda
    > procedura odzyskania tych pieniędzy? czy to w ogóle możliwe?

    Wytłumacz na czym miałoby polegać wykiwanie Cię przez kasjerkę? Wpłata
    pieniędzy na inne konto niż wskazane na blankiecie, wyższa prowizja, czy
    zaksięgowanie w innym terminie niż wynikałoby to z wpłaty?

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2007-12-21 15:28:46
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

> [...]
    > szybko przebiegła cała operacja, jak nigdy dotąd. Co > prawda pieczątkę
    > na dowodzie wpłaty mam ale co jeśli zostałem oszukany?
    Jakby obsługiwała Ciebie 15 min to napisałbyś zapytanie jak można ukarać
    taką kasjerkę, jak za krótko, to zostałeś oszukany.Miałeś szczęście i
    powinieneś się cieszyć. Najwyższa pora, żeby w innych bankach było tak samo.
    Pozdrawiam,
    ZiPi

  • 7. Data: 2007-12-22 00:18:21
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    za mało danych, aby się wypowiedzieć, dlatego uzyskaleś na grupie takie a
    nie inne odpowiedzi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-22 01:17:23