  • 1. Data: 2009-01-17 16:48:49
    Temat: wniesienie skargi do WSA
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    mam mozliwosc wniesienia skargi do WSA, ale mam kilka pytan z tym
    zwiazanych:

    - czy musze miec wlasnego prawnika na rozprawie czy moge sam stac
    przed WSA?
    - czy musze cos placic, jesli skarge sklada sie za posrednictwem
    organu panstwowego?
    - sprawa dotyczy decyzji administracyjnej (dla mnie niekorzystnej)
    uchylajacej pierwotna decyzje administracyjna tego samego organu (dla
    mnie korzystna). w zwiazku z tym o co moge wnioskowac w skardze, zeby
    jednak bylo tak jak dawniej? o uchylenie decyzji drugiej?