  • 1. Data: 2005-06-21 20:32:22
    Temat: watpliwosci z fakturami
    Od: marlee <m...@n...pl>

    1. faktura zostala zla obliczona tzn. suma pozycji rozni sie o jeden grosz
    czy domagac sie wystawienia nowej, wypisania korekty czy nie zawracac sobie
    glowy
    2. przejmuje sklep, wlasciciel chce wystawic zbiorcza fakture na towar tzn
    nie chce wypisywac kolejnych przedmiotow tylko chce umiescic jedna pozycje
    zbiorcza pt. zatowarowanie sklepu, upierac sie przy tym zeby kazdy
    przedmiot byl wyszczegolniony fakturze ?

  • 2. Data: 2005-06-21 20:39:07
    Temat: Re: watpliwosci z fakturami
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    marlee wrote:
    > 1. faktura zostala zla obliczona tzn. suma pozycji rozni sie o jeden grosz
    > czy domagac sie wystawienia nowej, wypisania korekty czy nie zawracac sobie
    > glowy
    sumowałeś brutto poszczególnych pozycji?
    A z sumuj netto i dopiero do sumy netto dolicz vat i powiedz co wyszło.

  • 3. Data: 2005-06-21 20:48:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@n...pl> napisal(a):
> [...]
    > zbiorcza pt. zatowarowanie sklepu, upierac sie przy tym zeby kazdy
    > przedmiot byl wyszczegolniony fakturze ?

    Ja bym sobie zażyczył...
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-06-21 21:00:16
    Od: marlee <m...@n...pl>

    > sumowałeś brutto poszczególnych pozycji?
    > A z sumuj netto i dopiero do sumy netto dolicz vat i powiedz co wyszło.

    nie wiem jakim programen ten gosc to wyliczal ale i netto i brutto suma jest
    mniejsza o 1 gr, nie chodzi o pieniadze tylko czy moge zaksiegowac tak
    wadliwa fakture ?

  • 5. Data: 2005-06-21 22:04:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "marlee" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem jakim programen ten gosc to wyliczal ale i netto i brutto suma
    > jest
    > mniejsza o 1 gr, nie chodzi o pieniadze tylko czy moge zaksiegowac tak
    > wadliwa fakture ?

    no to wystaw korygującą na 1 grosz i bedzie po klopocie :)

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 6. Data: 2005-06-21 23:01:00
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Przemek R... wrote:

    > no to wystaw korygującą na 1 grosz i bedzie po klopocie :)

    jesteś pewien, że może wystawić korektę do nie "swojej" faktury???
    bzdura kompletna...

    --
    regent...
    (...)

  • 7. Data: 2005-06-22 09:16:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jesteś pewien, że może wystawić korektę do nie "swojej" faktury???
    > bzdura kompletna...

    sorry nie doczytalem,