  • 1. Data: 2004-04-06 19:38:23
    Temat: wagary a prawo?
    Od: "Inco" <p...@d...com.pl>

    "a wiesz ze jak cie zlapie policja na wagarach to twoi starzy placa 300 zl
    mandat "

    tak mi qumpel powiedzial, ale mu niewierze i prosilbym was o zdementowanie
    (potwierdzenie) tej informacji.

    Dziekuje

  • 2. Data: 2004-04-06 19:50:43
    Temat: Re: wagary a prawo?
    Od: "oofo" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Inco" <p...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mandat "
    >
    > tak mi qumpel powiedzial, ale mu niewierze i prosilbym was o zdementowanie

    to powiedz kumplowi, że św. mikołaj rozdaje prezenty w św. wielkanocne :P
    no stary nie słuchaj go w ogóle, bo to nawet w brzmieniu jest śmieszne,
    policja co najwyżej może cię odwieźć do szkoły, nic poza tym .... i to tyle
    ..

    pozdrawiam :)

  • 3. Data: 2004-04-06 20:27:09
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    oofo <o...@w...pl> napisał(a):

    > policja co najwyżej może cię odwieźć do szkoły, nic poza tym ....

    .. a szkoła za powtarzające się wagary kieruje wniosek do organu
    prowadzącego o zastosowanie grzywny w celu przymuszenia do prawidłowego
    realizowania obowiązku szkolnego..

    Jak raz może to być właśnie 300 zł ;-)

  • 4. Data: 2004-04-07 00:10:48
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > prowadzącego o zastosowanie grzywny w celu przymuszenia do
    > prawidłowego realizowania obowiązku szkolnego..
    ^^^^^
    Ustalcie może razem z R.Gawronem wspólne stanowisko,
    czy grzywna jest za jednokrotne, czy za wielokrotne
    wagarowanie.
    BTW Co jeżeli rodzice realizują obowiązek "posyłając" dziecię
    do szkół a te niewdzięczne zrywa się z 2 i 3 godziny lekcyjnej
    karnie uczęszczając na pierwszą i ostatnie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2004-04-07 07:07:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    poreba wrote:

> [...]
    > ^^^^^
    > Ustalcie może razem z R.Gawronem wspólne stanowisko,
    > czy grzywna jest za jednokrotne, czy za wielokrotne

    Ty chyba czytać za bardzo nie umiesz, prawda?
    I takiego sformułowania "jak raz" to nie znasz? Ok, więc oznacza to
    "mniej więcej", "akurat".
    Capisci?

    --
    Pozdro