  • 1. Data: 2007-10-20 19:22:02
    Temat: volkswagen - gwarancja
    Od: "jk" <j...@o...pl>

    Witam,
    miałem problem na gwarancji ze skrzynią biegów. Oddałem samochód do
    przeglądu, a z przedlądu samochód został skierowany na naprawę. Następnie
    oddano mi samochód twierdząc że jest sprawny i nie wymaga naprawy -a na moją
    prośbę wpisano to do ksiązki gwarancyjnej: "Głosna praca zespołu napędowego
    jest naturalną pracą skrzyni w VW Golf V". Po ok. 3 miesiącach (7 tys. km)
    skończyła mi się gwarancja a prac skrzyni biegów stała się bardzo głośna.
    Teraz serwis VW zakwalifikował skrzynię do naprawy odmawiając mi praw
    związanych z gwarancją. Ostatecznie wywalczyłem zniżkę na na prawę 70%.
    Czy Waszym zdaniem powinienem zapłacić blisko 2 tys zł (30%) za usunięcie
    usterki zgłaszanej na gwarancji?

  • 2. Data: 2007-10-21 06:49:26
    Temat: Re: volkswagen - gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.10.2007 jk <j...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > związanych z gwarancją. Ostatecznie wywalczyłem zniżkę na na prawę 70%.
    > Czy Waszym zdaniem powinienem zapłacić blisko 2 tys zł (30%) za usunięcie

    MZ na gruncie ewentualnej sprawy cywilnej, jeśli na taką byś się
    zdecydował (a w przypadku braku woli gwaranta to jedyne wyjście) będziesz
    musiał wykazać, że obecna wada istniała już w czasie wcześniejszego
    zgłoszenia, gdy naprawy Ci odmówili. Inaczej mówiąc, że jest to ta sama
    wada. Rozmawiałeś z jakimś rzeczoznawcą?

    --
    Marcin