  • 1. Data: 2005-03-05 15:48:30
    Temat: ubezpieczenia - broker - problem
    Od: "Staff" <w...@S...pl>

    Witam serdecznie !
    Mam pytanie - czy do wyboru ubezpieczyciela uczniów szkoły/uczelni konieczny
    jest broker ubezpieczeniowy?? Czy taka jednostka może sama wysyłać oferty do
    różnych firm i wybrać najbardziej satysfakcjonującą czy musi zatrudnić do
    tego brokera ??
    Jeśli ktoś potrafi mi odpowiedzieć to bardzo proszę o wskazanie odpowiednich
    ustaw/przepisów które opisują ten temat.

    pozdrawiam serdecznie

    Staff

  • 2. Data: 2005-05-06 12:20:27
    Temat: Re: ubezpieczenia - broker - problem
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "Staff" <w...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konieczny
    > jest broker ubezpieczeniowy?? Czy taka jednostka może sama wysyłać oferty

    Nie, nie jest.
    Ale może pomóc.

    > różnych firm i wybrać najbardziej satysfakcjonującą czy musi zatrudnić do
    > tego brokera ??

    Może - jesli potrafi.

    > Jeśli ktoś potrafi mi odpowiedzieć to bardzo proszę o wskazanie
    > odpowiednich
    > ustaw/przepisów które opisują ten temat.

    Można przeczytać ustawy ubezpieczeniowe:
    http://prawo.ryzyko.pl/
    a w szczególności ustawę o pośrednictwie ubezpieczeniowym.
    Ale to trochę tak jakbyś pytał, czy musisz korzystać z usług radcy prawnego.
    Nie nie musisz. Jeśli sobie sam bez niego poradzisz..

    aaaa...
    Dodam jeszcze, że samo ubezpieczenie uczniów nie jest w żaden sposób
    obowiązkowe!!

    --
    Pozdrowienia
    Brodek