  • 11. Data: 2003-11-15 17:04:55
    Temat: Re: totlotek
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Damian" <d...@o...pl> wrote in message
    news:bp5m0v$r3m$1@news.onet.pl...
    > jestem zszokowany.
    >
    > Pomysł rewelacyjny .

    > hmmmm.
    >
    > Nie przejmuj się smrodem polskiego bagienka, czyli bezinteresowną
    > zawiścią wobec czyjegoś sukcesu,
    > która jest tym większa im większy sukces.
    >
    > damian

    Hej damian, jakoś mam wrażenie, że razem z Piotrasem macie jakoś inaczej na
    imię. Może się mylę, ale styl wypowiedzi przypomina mi zmutowanego Smith'a.
    Panie Arnold, sam się mnożysz, czy publikę sobie dorabiasz?

  • 12. Data: 2003-11-15 17:05:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    sQrczaK rzecze:
    > a ty moze doucz się trochę o tym co to jest baraż

    :) Oczywiście miało być w barterze. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 13. Data: 2003-11-15 17:08:41
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    f...@p...wp.pl news:bp5ltt$v1g$1@topaz.icpnet.pl

    > oj, Arek, Arek... ty idioto... to znowu ty?? jeszcze cie nie zamkneli?

    Juz ma kilka postepowan, w tym w Krakowie-Srodmiescie, Wroclawiu i chyba
    Warszawie... co sie odwlecze to nie uciecze.

    http://www.raf256.com/arnold/ (aktualizowane co pare dni)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2003-11-15 17:10:29
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@o...pl news:bp5m0v$r3m$1@news.onet.pl

    > Nie przejmuj się smrodem polskiego bagienka, czyli bezinteresowną
    > zawiścią wobec czyjegoś sukcesu,

    Sukceu kosztem okradania innych raczej...
    Bezinteresowan pomoc i ostrzeganie innych przed oszustami, a nie bagienko
    :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 15. Data: 2003-11-15 17:11:03
    Od: "fred" <f...@p...wp.pl>

    > Juz ma kilka postepowan, w tym w Krakowie-Srodmiescie, Wroclawiu i chyba
    > Warszawie... co sie odwlecze to nie uciecze.
    >
    > http://www.raf256.com/arnold/ (aktualizowane co pare dni)

    WANTED DEAD OR ALIVE!

    person: Arnold Buzdygan
    address: ul. Szewska 81/1
    address: 50-054 Wroclaw, Poland
    e-mail: b...@e...pl
    phone: +48 71 369 51 08
    fax-no: +48 71 369 51 08

    hahahahaha

  • 16. Data: 2003-11-15 17:14:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@o...pl news:bp5m0v$r3m$1@news.onet.pl

    > Nie przejmuj się smrodem polskiego bagienka, czyli bezinteresowną
    > zawiścią wobec czyjegoś sukcesu,

    Raczej - sukcesu kosztem okradania innych...

    Bezinteresowan pomoc i ostrzeganie innych przed oszustami jak juz cos, a
    nie zadne polskie bagienko.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2003-11-15 18:01:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:omnzdoe86k1s$.dlg@int15priv.dyndns.org>
    dnia 2003-11-15, 'Tom N' wstukał(a)

    > A kto jest administratorem danych osobowych?;
    > a jak sie wypisać z tej bazy?
    > a gdzie jest ten link i polecenia?:
    > #v+(http://w w w 2 . e l i t a . p l / losowania/faq.htm)
    > 5. Co zrobić by usunąć swoje dane z Waszej bazy?
    > Kliknij na ten link i kieruj się podanymi tam poleceniami.
    > #v-
    > jaka metoda potwierdzenia zapisania się jest wykorzystywana?
    > itd... itp...
    > TomN

    a dlaczego odpowiadasz na pl.test, jak można zaufać takiej
    firmie/osobie?

    że zacytuję Twe odpowiedzi:

    #v+
    W wiadomości <news:bp5lvn$223$1@inews.gazeta.pl>
    dnia 2003-11-15, Arek wstukał(a)

    > Ja.

    > Każdy e-mail zawiera odpowiednie linki do zmiany danych lub ich wykreślenia.
    >
    > [..]
    >
    > Na podany w zgłoszeniu e-mail przychodzi list z linkiem weryfikacyjnym.
    #v-

    A kto to jest Ja.?

    Zapytam raz jeszcze: gdzie jest ten link na który mam kliknąć. Podałem
    prawdziwe dane osobowe (ale pomyliłem się w e-mail) a nie chcę być
    przetwarzany!

    TomN

  • 18. Data: 2003-11-15 19:47:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    'Tom N' rzecze:
    > a dlaczego odpowiadasz na pl.test, jak można zaufać takiej
    > firmie/osobie?

    A dlaczego rżniesz głupa? Ustawiłeś FUT na pl.test to tam poszło.

    > Zapytam raz jeszcze: gdzie jest ten link na który mam kliknąć. Podałem
    > prawdziwe dane osobowe (ale pomyliłem się w e-mail) a nie chcę być
    > przetwarzany!

    Nie będziesz. Jeśli podałeś błędny e-mail Twoje dane od razu zostana skasowane,
    jeśli prawidłowy, ale nie odpowiesz to Twoje dane zostaną usunięte w ciągu doby.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 19. Data: 2003-11-15 22:53:02
    Od: "fred" <f...@p...wp.pl>

    > Nie będziesz. Jeśli podałeś błędny e-mail Twoje dane od razu zostana skasowane,
    > jeśli prawidłowy, ale nie odpowiesz to Twoje dane zostaną usunięte w ciągu doby.

    tak czy inaczej Arnie Cie zrobi w ch..... :D

  • 20. Data: 2003-11-15 22:58:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    f...@p...wp.pl news:bp6apq$jbn$1@topaz.icpnet.pl

    > tak czy inaczej Arnie Cie zrobi w ch..... :D

    Tudziez buzdygan zadzwoni z pogrozkami, juz do mnie nie dzwoni (chlip
    chlip) ale za to nadrabia to w rozinnym miescie gdzie tylko dzisiaj 2
    koeljne osoby zaczepial - polecam watek dla zainteresowanych:

    Newsgroups: pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: losowania
    From: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>
    Date: 14 Nov 2003 23:58:04 +0100