  • 1. Data: 2007-03-21 03:40:50
    Temat: termin na odpowiedz
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    mam takie pytanie czy jakas instytucja np ARiMR moze sobie okreslic ze np.
    musze uzupelnic zlozona u nich wczesniej dokumentacje w ciagu 14 dni
    kalendarzowych? to znaczy ze mam na uzupelnienie de facto 10 dni roboczych
    bo agencja w soboty i niedziele nie pracuje
    ostatni dzien (14 )wypadl w niedziele i ARiMR byla zamknieta a w
    poniedzialek pani z usmiechem na ustach powiedziala ze za zadne skarby mi
    dokumentow nie przyjmie bo jest po terminie

    czy tak mozna ? czy nie obowiazuja tutaj normalne terminy administracyjne?
    14 dni roboczych? skutek tego jest taki ze ja musze teraz rok czekac i
    odnowa kompletowac dokumentacje zeby znowu starac sie o pewne dofinansowanie
    jak to jest z tymi terminami?