  • 1. Data: 2009-10-17 14:26:26
    Temat: swiatla przeciwmglowe
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    fabrycznie w samochodzie mam jedno swiatlo tylne przeciwmglowe, ale
    mam miejsce na drugie. chcialbym go wiec sobie zamontowac. wikipedia
    podaje, ze z prawnego punktu widzenia nie ma przeciwwskazan pod
    warunkiem spelnienia zasad symetrii i kilku odleglosci. zasady te
    spelniam. w kodeksie drogowym nie znalazlem odpowiedzi na moje
    pytanie: czy moge miec dwa swiatla przecimglowe tylne?

  • 2. Data: 2009-10-17 14:37:24
    Temat: Re: swiatla przeciwmglowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 07:26:26 -0700, Sarpedon napisał(a):

> [...]
    > spelnienia zasad symetrii i kilku odleglosci. zasady te spelniam. w
    > kodeksie drogowym nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie: czy moge

    Musiałbym zejść, a mi się nie chce, ale mam wrażenie, że mój ma dwa, więc
    chyba wolno ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-10-17 15:52:12
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    a dlaczego by nie
    mam dwa fabrycznie wbudowane w lampy

  • 4. Data: 2009-10-17 17:00:27
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 17 Paź, 17:52, "Michal Gut"
    <m...@w...pl> wrote:
    > a dlaczego by nie
    > mam dwa fabrycznie wbudowane w lampy

    okej, to montuje! :) dzieki

  • 5. Data: 2009-10-18 00:33:53
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Juz poldolot mial dwa przeciwmglowe i dwa cofania, to tylko te zachodnie wynalazki z
    kapitalistycznej checi zaoszczedzenia po pól
    dolara na egzemplarzu mialy po jednym.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-10-18 10:46:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sarpedon pisze:

    > warunkiem spelnienia zasad symetrii i kilku odleglosci. zasady te
    > spelniam. w kodeksie drogowym nie znalazlem odpowiedzi na moje

    Co to jest "kodeks drogowy"?

    Jeśli masz na myśli ustawę "prawo o ruchu drogowym", to źle szukasz -
    warunki techniczne są opisane w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
    Szukaj rozporządzenia o warunkach technicznych pojazdów.

    > pytanie: czy moge miec dwa swiatla przecimglowe tylne?

    Oczywiście.

  • 7. Data: 2009-10-18 11:39:34
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 18 Paź, 12:46, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Co to jest "kodeks drogowy"?

    kodeks jako termin, o ktirym myslalem: Niektóre ustawy regulujące
    całościowo daną dziedziną nie mają szczególnych nazw (np. ustawa o
    prawie autorskim i prawach pokrewnych). Niektóre stosują inne nazwy:
    "prawo" lub "ordynacja", np. prawo o ruchu drogowym - tylko potocznie
    nazywane kodeksem drogowym.

    kodeks jako termin kilku aktow prawnych: "kodeks drogowy" to wspólna
    nazwa wszystkich aktów prawnych, regulujących zasady ruchu drogowego w
    państwie

    > Jeśli masz na myśli ustawę "prawo o ruchu drogowym", to źle szukasz -
    > warunki techniczne są opisane w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
    > Szukaj rozporządzenia o warunkach technicznych pojazdów.

    Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
    ich niezbędnego wyposażenia? Przeszukam

    > Oczywiście.

    To super

  • 8. Data: 2009-10-26 11:28:51
    Od: Małgorzata kalinowska <k...@g...com>

    On 17 Paź, 15:26, Sarpedon <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > spelniam. w kodeksie drogowym nie znalazlem odpowiedzi na moje
    > pytanie: czy moge miec dwa swiatla przecimglowe tylne?

    większość amerykańskich ma dwa przeciwmgilene z tyłu i z przodu
    symetryczne lampy