  • 1. Data: 2004-03-19 18:03:10
    Temat: sprawy tak sie maja
    Od: "Jan Kowalski" <p...@j...pl>

    witam,

    przyszedl do mnie komornik ze na podstawie wyroku sadu nr. jestem winny
    komus pieniadze.
    byla taka sytuacja w przeszlosci ale:
    1. byl to wyrok nieprawomocny,
    2. odwolalem sie od wyroku i sad uznal moje zazalenie (wyrok zostal
    zmieniony na moja kozysc i jest prawomocny)
    3. osoba zdaje sie nie powiadomila komornika o tym fakcie

    pytanie:
    czy komornik ma obowiazek sprawdzac na jakiej podstaiwe dostaje "zlecenie" ?
    mam wezwanie, jak mam sie zachowac?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-03-19 22:25:12
    Temat: Re: sprawy tak sie maja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > czy komornik ma obowiazek sprawdzac na jakiej podstaiwe dostaje
    "zlecenie" ?
    > mam wezwanie, jak mam sie zachowac?

    Zażądać od komornika oryginału tytułu wykonawczego opatrzonego klauzulą
    wykonalności, albo okazać mu swój wyrok w tej sprawie z takową klauzulą.
    Oczywiście można naukowo zacząć się pieniaczyć z zażaleniami, ale może
    wystarczy wyjaśnienie sprawy.