  • 1. Data: 2004-11-15 23:32:08
    Temat: sposób na PayPal-dyskryminacja Polaków
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Hmmm, czy sprawa tego, że PayPal dyskryminuje polskich obywateli nie
    nadaje się do jakiegoś tam sądu czy może jakiegoś trybunału. to co oni
    robia to czytsa dyskryminacja, na ich liscie są kraje, które w moim
    mniemaniu są krajami 3-go swiata (np. Urugwaj) a Polski nie ma.

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-15 23:56:00
    Temat: Re: sposób na PayPal-dyskryminacja Polaków
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-16 00:32 :

> [...]
    > robia to czytsa dyskryminacja, na ich liscie są kraje, które w moim
    > mniemaniu są krajami 3-go swiata (np. Urugwaj) a Polski nie ma.

    A gdzie jest napisane, że PayPal ma obowiązek sprzedawać swoje towary
    (czy czym się zajmuje) w Polsce? Czy Włoch może skarżyć Wot czy
    TVPSzczecin, że mu nie odbiera w Mediolanie?
    - Szwejk

  • 3. Data: 2004-11-16 00:32:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > A gdzie jest napisane, że PayPal ma obowiązek sprzedawać swoje towary
    > (czy czym się zajmuje) w Polsce? Czy Włoch może skarżyć Wot czy
    > TVPSzczecin, że mu nie odbiera w Mediolanie?

    Rada na przyszłość: zanim zaczniesz się wypowiadać w jakiejś kwestii,
    spróbuj uzyskać w danym temacie choć minimum wiedzy.

    Bo tak to bredzisz i wychodzisz na ignoranta.

  • 4. Data: 2004-11-16 07:46:36
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 00:32:08 +0100, Jacek Maria Jackowski
    <j...@w...edu.pl> napisał:

> [...]
    > robia to czytsa dyskryminacja, na ich liscie są kraje, które w moim
    > mniemaniu są krajami 3-go swiata (np. Urugwaj) a Polski nie ma.

    Czepiasz się, wiesz? Na tej samej zasadzie mógłbyś zarzucać dyskryminację
    tym wszystkim sklepom internetowym które mają w swoich warunkach "ships to
    USA only".

    A poza tym PayPal to instytucja parabankowa, Niewiele się różni od
    e-banków jak Inteligo czy mBank (banki są nieporównanie bezpieczniejsze).
    Dlatego też nie wykluczone, ze na prowadzenie działalności na terenie
    Polski winna uzyskać koncesję.

    A na obejście Paypala sa co najmniej trzy sposoby. Pogugluj a znajdziesz
    (sam je opisałem :-) )

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-11-16 08:41:33
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshjrvyytmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

> [...]
    >
    > A poza tym PayPal to instytucja parabankowa, Niewiele się różni od
    > e-banków jak Inteligo czy mBank (banki są nieporównanie bezpieczniejsze).

    zastanów się co piszesz. Inteligo jest spółką w 100% należącą do PKO BP,
    konta są prowadzone przez PKO BP i posiadają wszelkie gwarancje banku i
    Państwa, tak samo jest z mBankiem którego właścicielem jest BRE Bank.
    Wymienione przez ciebie ebanki posiadają takie same bezpieczeństwo jak każdy
    inny bank w Polsce.

  • 6. Data: 2004-11-16 08:46:07
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Czepiasz się, wiesz? Na tej samej zasadzie mógłbyś zarzucać
    > dyskryminację tym wszystkim sklepom internetowym które mają w swoich
    > warunkach "ships to USA only".

    Kto wie ale jesli wziąść pod uwagę, że PayPal przysyła listy i pisze, ze
    Polska nie bo mamy złe prawo bankowe a Polak z adresem w niemczech i
    kontem w Polskim banku może się zarejestrować na stronie PayPala - to
    mamy tu ewidentne wprowadznie w błąd - oni nas tu prawem bankowym
    czarują zamiast napisać dlaczego nie obsługują Polski

    JMJ

  • 7. Data: 2004-11-16 09:42:29
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-16 09:46 Jacek Maria Jackowski said the following:

    > Kto wie ale jesli wziąść pod uwagę, że PayPal przysyła listy i pisze, ze
    [ort] wziąć
    > Polska nie bo mamy złe prawo bankowe a Polak z adresem w niemczech i
    Trochę prawdy w tym jest - zdaje się że tylko banki mogą "prowadzic
    konta" > kontem w Polskim banku może się zarejestrować na stronie
    PayPala - to
    > mamy tu ewidentne wprowadznie w błąd - oni nas tu prawem bankowym
    > czarują zamiast napisać dlaczego nie obsługują Polski
    A to inna sprawa.

    KJJMJ

  • 8. Data: 2004-11-16 17:56:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Państwa, tak samo jest z mBankiem którego właścicielem jest BRE Bank.
    > Wymienione przez ciebie ebanki posiadają takie same bezpieczeństwo jak

    Ja jego wypowiedź odczytuję jako oświadczenie, że jakiekolwiek banki
    (również e-banki) są bezpieczniejsze od instytucji parabankowych.