  • 1. Data: 2002-06-06 20:17:16
    Temat: spadek i te sprawy
    Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl>

    Witam.
    Mam problem a własciwie pytanie:
    Moi rodzice rozwiedli się ok. 7 lat temu. Podzieli się majątkiem i dziecmi.
    Ja zostałam z ojcem. Jemu przypadło mieszkanie, ale spłacił mamę ( mieszka z
    nią moja siostra) Niedawno mój ojciec zmarł. Czy mieszkanie po nim należy si
    ę nam do podziału?
    Bardzo dziękuje za pomoc
    Olga

  • 2. Data: 2002-06-06 21:48:24
    Temat: Re: spadek i te sprawy
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Olga R. <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adofoi$9i9$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > nią moja siostra) Niedawno mój ojciec zmarł. Czy mieszkanie po nim należy si

    Mieszkanie dostajesz razem z siostra po polowie.
    K.G