  • 11. Data: 2003-02-28 15:57:49
    Temat: Re: sieć blokowa
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Użytkownik wojcio <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3ncep$b2b$...@n...onet.pl...

    : sieć radiowa rozwiąza wam sprawe

    wydatek rzedu 2 tys. i po klopocie nie ?! ;)

  • 12. Data: 2003-03-05 09:05:05
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    > To konieczność, bo rozpowszechniacie sygnał i basta.
    > zwłaszcza, że dotyczy to jak piszesz 2 budynków.
    > Nasza sieć ma już 4 lata i takie
    > papiery były konieczne.
    > Spółdzielnia wie co pisze.
    > Można powiedzieć w tym wypadku, niestety ma rację.
    > pzdr. JarekM

    Dzwoniłem do gości ze spółdzielni i mówił, że opierał
    się o artykół w Chipie czy PCWorldzie, dzwoniłem
    do URTiP i tam mnie poinformowano, że skoro
    nie zarabiamy na tym i nie jesteśmy siecią publiczną
    to zezwolenie nie jest nam potrzebne

    Pozdrawiam
    Przemek