  • 1. Data: 2003-12-21 21:42:34
    Temat: serwis www o firmach itp
    Od: "Dziki" <:) dziki@tkdami.net>

    Witam. Wraz z kilkoma osobami tworzymy od niedawna serwis na
    www.radiofonia-serwis.4.pl .Bedziemy w nim zamieszczac np info (tylko Radom)
    o nieswierzym towaze w sklepach czy np w marketach oraz np info o danej
    usludze zle wykonanej przez jakas firme. Ale zupelnie nie znamy sie na
    prawie czy to legalne w Polsce lub w jaki sposob pisac czy jakich danych nie
    ujawniac zeby sie tego nikt nie czepial. Bardzo prosze o jakies info od Was
    gdyz poprostu niewiem jak to jest jestem w tym temacie bardziej niz zielony.
    Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi czesc

  • 2. Data: 2003-12-21 23:17:13
    Temat: Re: serwis www o firmach itp
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dziki" <:) dziki@tkdami.net> napisał w wiadomości

    Generalnie musicie mieć udokumentowane w jakiś sposób te zarzuty, by coś
    takiego publikować. Bo jak nie, to taka urażona firma może Was puścić z
    torbami. A więc po powzięciu informacji nie wywieszacie tego na stronie,
    tylko inspirujecie kontrolę SANEPID-u czy Inspekcji Handlowej. jako
    zawiadamiający (oficjalnie, a nie jakiś anonim) otrzymacie odpowiedź, że
    się potwierdziło, albo nie. Jak otrzymacie informację, że się
    potwierdziło, to moim zdaniem możecie sobie to wywieszać na stronie. Nikt
    Wam zarzutu wówczas postawić nie może, bo zawsze możecie się powołać na
    pismo z każdej z tych instytucji.

    Osobiście innego sposobu nie widzę. W sytuacji konfliktowej, to w sądzie
    padną każde inne dowody. Świadek zeznający, że to śmierdziało czy zdjęcie
    muchy w lodówce to za mało. Bo sklep tak odwróci kota do góry ogonem, że
    się nie pozbieracie.

  • 3. Data: 2003-12-21 23:36:42
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

> [...]
    zielony.
    > Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi czesc

    jako dziennikarze powinniscie wiedziec kiedy mozecie napisac o poznanych
    faktach a kiedy nie.
    prawo prasowe chyba mieliscie na studiach?
    Boze.....moj Radom upada

    Art. 6. 1. Prasa jest zobowiązana do prawdziwego przedstawiania omawianych
    zjawisk.

    a Waszym przypadku musicie szczegolnie pamietac o
    "Dziennikarzowi nie wolno prowadzić ukrytej działalności reklamowej wiążącej
    się z uzyskaniem korzyści majątkowej bądź osobistej od osoby lub jednostki
    organizacyjnej zainteresowanej reklamą. "