-
1. Data: 2002-12-27 18:18:35
Temat: rekojmia
Od: "kbw" <k...@p...onet.pl>
Witam.
Dwa tygodnie temu kupilem baterie do telefonu. Sprzedawca powiedzial, ze mam
na nia 3 miesiace gwarancji. Przed 2 dniami moglem dopiero sprawdzic ta
baterie. Okazalo sie ze jest wadliwa (telefon w ogole sie nie wlacza).
Podlaczenie do ladowarki tez nic nie daje. Poszedlem wiec do sklepu.
Sprzedawca powiedzial ze to moja wina, bo bateria pewnie gdzies upadla, albo
cos takiego. Ale skoro nalegam to oni wezma ta baterie do ekspertyzy. Wiem
ze wiaze sie to z czasem a takze i dodatkowymi kosztami ktore zapewne bede
musial poniesc. Czy istnieje mozliwosc ze sprzedawca jest zobowiazany oddac
pieniadze lub wymienic baterie n nowa, bez kombinowania i ekspertyz???
Z gory dziekuje za pomoc.
pozdrawiam
KB
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?