  • 11. Data: 2009-03-07 14:02:18
    Temat: Re: reagowac na to?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KK pisze:

    > Ale pytanie bylo czy można wyciagnac wobec takiego zachowania jakies
    > konsekwencje prawne?

    Z każdego zachowania można :)

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 12. Data: 2009-03-07 14:03:00
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    > Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > No to moze byc klopot w wyciaganiu prawnych konsekwencji.
    > Predzej juz chyba o obiciu mordy za wtykanie nosa w nieswoje sprawymozna
    > by pomyslec...

    Co z kolei rodzi konsekwencje prawne.
    cbdo ;)

    Pozdrawiam-
    zenek

  • 13. Data: 2009-03-07 14:07:24
    Od: KK <kamil_krol@TNIJTO_wp.pl>

    Johnson pisze:

    > Z każdego zachowania można :)

    Rozumiem ze nie ma sensu prznajmniej poki nie ma zadnych grozb karalnych ;)

  • 14. Data: 2009-03-07 14:14:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KK pisze:

    > Rozumiem ze nie ma sensu prznajmniej poki nie ma zadnych grozb karalnych ;)

    Nie ma sensu z powodów które podałem.
    Jak masz 300 zł na zbyciu i dużo nerwów to patrz sobie art. 212 kk, ale
    też art. 213 §1 kk.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 15. Data: 2009-03-07 14:22:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gotr4g$hd0$1@news.wp.pl KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>
    pisze:

    > Witam i mam zapytanie. Czy sa jakies konsekwencje prawne tego ze ktos
    > napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres)
    > maila z informacja ze moja dziewczyna byla prostytutka? Domyslam sie kto
    > to zrobil
    Należy powątpiewać w jakiekolwiek skuteczne kroki prawne.
    Raczej skierowałbym energię na sprawdzenie, czy podana informacja jest
    prawdziwa.
    Jeśli nie, to po co się przejmować, szukać dowodów kto to zrobił itd.
    Jeśli tak, to wypadałoby podziękować swemu dobroczyńcy, bo żyć z _czymś_
    takim...

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2009-03-07 15:03:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    o się przejmować, szukać dowodów kto to zrobił itd.
    > Jeśli tak, to wypadałoby podziękować swemu dobroczyńcy, bo żyć z _czymś_
    > takim...

    No wiesz - nie przesadzajmy.
    Prostytutkami na ogol zostaja kobiety inteligentne. Jesli "wyrosla" z
    prostytucji i chce sie ustatkowac i dobrze mu z nia.... - jego sprawa.
    Radzilbym tylko wyslac na testy HIV i przeprowadzic sie co najmniej na drugi
    koniec PL .

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2009-03-07 15:18:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gou2ca$opi$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > o się przejmować, szukać dowodów kto to zrobił itd.
    > No wiesz - nie przesadzajmy.
    > Prostytutkami na ogol zostaja kobiety inteligentne.
    Hmmm...

    > Jesli "wyrosla" z prostytucji i chce sie ustatkowac i dobrze mu z
    > nia.... - jego sprawa. Radzilbym tylko wyslac na testy HIV i przeprowadzic
    > sie co najmniej na
    > drugi koniec PL .
    A sam byś tak zrobił?
    I żył potem spokojny i zadowolony wśród setek szwagrów?

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-03-07 15:30:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > I żył potem spokojny i zadowolony wśród setek szwagrów?

    Coz... - sam tez swiety nie jestem...
    Jesli mam w oku belke (nie tego od lokat), to nie powinienem komus robic
    pretensji o igle.
    Jesli to bylaby kobieta, z ktora mozna konie krasc i zdobyc swiat to jej
    przeszlosc jest malo istotna...
    Poza tym ci szwagrowie, to tylko "bankomaty" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-03-07 15:38:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
    > Jesli mam w oku belke (nie tego od lokat), to nie powinienem komus robic
    > pretensji o igle.

    on jest z radio ma ryja, nie przekonasz go.
    liczy się przypięta łatka a nie to jak jest człowiek sam w sobie

  • 20. Data: 2009-03-07 15:47:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gou3ts$t9d$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > Coz... - sam tez swiety nie jestem...
    > Jesli mam w oku belke (nie tego od lokat), to nie powinienem komus robic
    > pretensji o igle.
    Skoro tak, to tak...
    Ładna mi igła...

    > Jesli to bylaby kobieta, z ktora mozna konie krasc i zdobyc swiat to jej
    > przeszlosc jest malo istotna...
    I nie zastanawiać się czy to przeszłość, czy załapaliśmy się na małą
    przerwę.

    > Poza tym ci szwagrowie, to tylko "bankomaty" :)
    Aha.
    No jest to jakiś sposób wytłumaczenia sobie... ;)

    --
    Jotte