  • 1. Data: 2005-05-07 16:30:24
    Temat: radca a adwokat
    Od: "iaszczomp" <p...@p...onet.pl>

    czy w sądzie mogę powołać na mojego reprezentanta radcę prwanego, czy musi
    być adwokat?

    pzdr
    i.

  • 2. Data: 2005-05-07 17:22:40
    Temat: Re: radca a adwokat
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    iaszczomp wrote:
    > czy w sądzie mogę powołać na mojego reprezentanta radcę prwanego, czy
    > musi być adwokat?

    Zalezy jakie postepowanie i w jakim charakterze wystepujesz.
    Jezeli karne i jako oskarzony to tylko adwokat.
    W pozostalych przypadkach radca tez.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-05-07 23:25:09
    Od: "iaszczomp" <p...@p...onet.pl>

    mam wezwanie z sądu z wydziału egzekucyjnego
    na przesłuchanie w charakterze strony,
    jestem współmałżonkiem dłużnika,
    wierzycielem jest bank,
    bank wnosi o nadanie klauzuli wykonalności także przeciwko mnie,

    nic nie wiedziałem o ruchach współmałżonka :-(
    od dawna nie prowadzimy wspólnego gospodarstwa,
    choć mieszkaliśmy w tym samym lokalu,
    jesteśmy po intercyzie i po rozwodzie
    ale współmałżonek wziął debet i nie spłacał rok przed intercyzą i 2 lata
    przed rozwodem
    i bank wystawił bankowy tytuł egzekucyjny przed rozwodem,

    nie wiem czy mam sie bronić sam, że nic nie wiedziałem, czy brać prawnika
    :-(
    i jakiego, czy musi być adwokat?
    adwokaci chyba zdecydowanie drożsi od radców,

    dzięki za pomoc,

    pzdr
    i.