  • 1. Data: 2002-04-11 04:25:42
    Temat: pytanie o choroby
    Od: b...@w...pl (adasko)

    w gazecie wyczytalem ze mozna otrzymac odroczenie odbycia kary z powodu
    zdrowotnych. Otoz mam pytanie czy sa jakies konkretne rodzaje choroby ktore
    automatycznie wykluczja odbycie kary, jezeli nie to jakie wymogi musza byc
    spelnione aby sie ubiegac o takie odroczenie.

    z gory dziekuje adam

  • 2. Data: 2002-04-11 13:15:38
    Temat: Re: pytanie o choroby
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 11 Apr 2002, adasko wrote:

    > w gazecie wyczytalem ze mozna otrzymac odroczenie odbycia kary z powodu
    > zdrowotnych.

    Chodzi o karę pozbawienia wolności?

    > Otoz mam pytanie czy sa jakies konkretne rodzaje choroby ktore
    > automatycznie wykluczja odbycie kary, jezeli nie to jakie wymogi musza byc
    > spelnione aby sie ubiegac o takie odroczenie.

    Na czas trwania ciężkiej choroby wykonanie kary odracza się (art. 150 KW).
    Przedawnienie wykonania nie biegnie. Za ciężkie uznaje się choroby które
    mogłyby zagrozić życiu lub zdrowiu skazanego w razie umieszczenia go w ZK.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)