  • 1. Data: 2004-07-07 16:41:02
    Temat: pytanie
    Od: "Prezes" <p...@w...gliwice.tnijto.pl>

    Witam szanowna grupe
    Nie wiem czy moje pytanie kieruje na wlasciwa grupe ale mam taki problem.
    Otoz chodzi o sprawe progow spowalniajacych (tych na ulicach) czy sa jakies
    przepisy dotyczace ich rozmieszczenia (chodzi mi o minimalna odleglosc
    miedzy nimi) oraz o ich wysokosc (jaka moze byc maksymalna)? Czy moze je
    ulozyc np wspolnota mieszkaniowa czy zarzadca drogi?
    Dziekuje za informacje

    --
    Krzysztof 'Prezes' Kulesza
    Administrator ASK WilgNET

  • 2. Data: 2004-07-08 15:43:14
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Prezes" <p...@w...gliwice.tnijto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miedzy nimi) oraz o ich wysokosc (jaka moze byc maksymalna)? Czy moze je
    > ulozyc np wspolnota mieszkaniowa czy zarzadca drogi?

    Polecam lekturę Dziennika Ustaw
    Dz.U.03.177.1729

    ROZPORZĄDZENIE

    MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

    z dnia 23 września 2003 r.

    w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz
    wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem

    Michał