  • 1. Data: 2004-07-07 15:19:02
    Temat: chorobowe na wypowiedzeniu
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    jedno pytanie
    jak wyglada sprawa pójścia na chorobowe podczas miesiąca, w którym mam
    wypowiedzenie ?
    nie ukrywam, że nie kroi mi sie żadna praca a zostane bez środków do życia
    :(
    poradźcie czy prawnie jest to możliwie (np. chorobowe do końca września
    gdzie do końca lipca mam prace)
    czy w ten sposób będę miała zapłacone za 2 dodatkowe miesiące?? i jak
    załatwić żeby sie firma do mnie nie doczepiła?
    po prostu pracodawca wali w ciula :(

    kasia

  • 2. Data: 2004-07-07 16:17:05
    Temat: Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Shaman" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy w ten sposób będę miała zapłacone za 2 dodatkowe miesiące?? i jak
    > załatwić żeby sie firma do mnie nie doczepiła?

    nie może ci zapłacić chorobowego tak jak chcesz, jeśli pracodawca
    wypowiedział umowę zanim poszłaś na chorobowe. termin umowy wtedy wygasa
    zgodnie z okresem wypowiedzenia i kuniec.

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-07-07 16:30:51
    Od: "Hanskie" <h...@s...wp.pl>

> [...]
    > czy w ten sposób będę miała zapłacone za 2 dodatkowe miesiące?? i jak
    > załatwić żeby sie firma do mnie nie doczepiła?

    Idz na chorobowe i się nie przejmuj. Za okres do końca okresu wypowiedzenia
    on Ci zapłaci a dalej będzie płacił zus tak długo jak długo będziesz chora.
    polecam zachorować na jakąś chorobę którą ciężko wykryć bo na 100%
    zostaniesz wezwana do zusu na kontrolę przez lekarza orzecznika.

    Pozdrawiam
    Hanskie

  • 4. Data: 2004-07-07 16:52:20
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Hanskie" <h...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polecam zachorować na jakąś chorobę którą ciężko wykryć bo na 100%
    > zostaniesz wezwana do zusu na kontrolę przez lekarza orzecznika.

    I kto się dziwi, ze ZUS bankrutuje ?

    --
    JOHNSON :)