  • 1. Data: 2007-01-02 14:22:30
    Temat: [pyt] Wylot do Anglii
    Od: "Łukasz" <...@...c>

    Witam grupowiczow.

    W polowie lutego wylatuje do Angli w odwiedziny na tydzien. Mam niebieski
    paszport wazny do 2008 roku. Gdzies slyszalem ze podobno na wlot do Anglii
    potrzeba czerwonego paszportu. Prawda to czy na moim niebieskim tez bede
    mogl?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-02 14:39:55
    Temat: Re: [pyt] Wylot do Anglii
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Łukasz" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > paszport wazny do 2008 roku. Gdzies slyszalem ze podobno na wlot do
    > Anglii potrzeba czerwonego paszportu. Prawda to czy na moim niebieskim

    Nie wystarczy dowód osobisty?

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2007-01-02 17:26:29
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    wystarczy

  • 4. Data: 2007-01-03 00:35:17
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2007-01-02 18:26, Adi wrote:
    > wystarczy

    Zdaje się z zastrzeżeniem, że jest to nowy dowód (plastik). Choć niby
    większość powinna już mieć wymienione :)
    Ja w każdym bądź razie nie mam paszportu (skończył się w ub. roku) i do
    GB bez problemu wjeżdżałem na DO.

    Pozdr.
    piwar.