  • 1. Data: 2005-04-05 08:35:13
    Temat: przymusowy urlop
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,
    Czy pracowdawca moze mnie wyslac na przymusowy urlop??

    Wymyslili ze z okazji smierci papieza w piatek wszyscy maja isc na urlop!
    Ja rozumiem ze szacunek itp. ale jesli ktos jest ateista, buddysta albo
    po prostu nie ma ochoty gapic sie w telewizor - to co?

    willa

  • 2. Data: 2005-04-05 10:39:33
    Temat: Re: przymusowy urlop
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja rozumiem ze szacunek itp. ale jesli ktos jest ateista, buddysta albo po
    > prostu nie ma ochoty gapic sie w telewizor - to co?

    to idzie na spacer,

    P.

  • 3. Data: 2005-04-05 11:13:29
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 5 kwi o godzinie 12:39, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > to idzie na spacer,

    Zgrywasz się czy świrujesz?

    Czy Tobie szef-rabin każe w dzień powszedni brać urlop ponieważ on, oni
    mają jakiś powód by uczcić taki dzień w sposób godny?

    Daj se luz facet, to sprawa wiary, szacunku, godności a nie nakazywanie
    komuś wykorzystywania urlopu wbrew jego woli, wiarze, przekonaniom.

    --
    Herbi
    05-04-2005 13:13:27

  • 4. Data: 2005-04-05 11:16:33
    Od: "Konrad" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Daj se luz facet, to sprawa wiary, szacunku, godności a nie nakazywanie
    > komuś wykorzystywania urlopu wbrew jego woli, wiarze, przekonaniom.

    szef-rabin każe mi spłacac dług bandy gierka... to tak apropos szefa-rabina.
    jak chcesz popracować w piątek to mogę się z tobą zamienić bo ja chetnie
    poleniuchuję :)

  • 5. Data: 2005-04-05 12:10:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zgrywasz się czy świrujesz?

    ani jedno ani drugie

    > Czy Tobie szef-rabin każe w dzień powszedni brać urlop ponieważ on, oni
    > mają jakiś powód by uczcić taki dzień w sposób godny?

    Tez masz porownanie.

    P.

  • 6. Data: 2005-04-05 12:38:36
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 5 kwi o godzinie 14:10, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > Tez masz porownanie.

    No w czym problem?
    Według konstytucji istnieje wolność wyznania, więc dlaczego chcesz zmuszać
    Wilhelmina by spacerował sobie w piątek i z tego tytułu musiał brać dzień
    urlopu *wypoczynkwoego*?
    Z ciebie chyba kolejna dewota z miotu radiomaryjowców i wyznawców dyrektora
    ojca :P

    Bynajmniej nie mam na celu obniżania autorytetu JPII czy też nie
    uszanowania Jego pamięci, ale wymuszanie na pracowniku brania urlopu
    jest.... khmm...
    "Porządne" firmy ustanowiły w piątek "dzień wolny" a nie urlopowy.

    --
    Herbi
    05-04-2005 14:38:32

  • 7. Data: 2005-04-05 12:46:49
    Od: "Konrad" <h...@w...pl>

> [...]
    > urlopu *wypoczynkwoego*?
    > Z ciebie chyba kolejna dewota z miotu radiomaryjowców i wyznawców

    a z ciebie trendy cool neokomuch wychowany na kosher zeitung.

> [...]
    > jest.... khmm...
    > "Porządne" firmy ustanowiły w piątek "dzień wolny" a nie urlopowy.

    tu się zgadzam.

  • 8. Data: 2005-04-05 12:54:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > urlopu *wypoczynkwoego*?
    > Z ciebie chyba kolejna dewota z miotu radiomaryjowców i wyznawców

    dzien powinien byc wolny, wszedzie, jezeli pracodawca w zamian zabiera urlop
    to jest zwykla swinia,

    ale to
    "Wymyslili ze z okazji smierci papieza w piatek wszyscy maja isc na urlop!
    Ja rozumiem ze szacunek itp. ale jesli ktos jest ateista, buddysta albo
    po prostu nie ma ochoty gapic sie w telewizor - to co?"

    jest po prostu nie na miejscu.

    P.

  • 9. Data: 2005-04-05 13:05:41
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 5 kwi o godzinie 14:46, na pl.soc.prawo, Konrad napisał(a):

    > a z ciebie trendy cool neokomuch wychowany na kosher zeitung.

    Czytając tWOJE posty, podpisuje się pod bezwzględną aborcją takich
    przypadków jak Ty

    --
    Herbi
    05-04-2005 15:05:40

  • 10. Data: 2005-04-05 13:24:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wilhelmina napisał(a):
    > Witam,
    > Czy pracowdawca moze mnie wyslac na przymusowy urlop??

    Zasadniczo może.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam