  • 21. Data: 2021-03-26 14:22:14
    Temat: Re: przepisy covidowe
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak zapewne pamiętasz powtarzam to co usłyszałem w tvn24 i tokfm.

    Nawet WHO potwierdziło że było coś na rzeczy ze szczepieniem tą samą partią

    Ale nie... Ale nie... jak się zaciął to ma zacięte jak to lemingi ;-)

  • 22. Data: 2021-03-26 15:36:39
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2021.03.24 o 20:13, m4rkiz pisze:

    > Ktoś to śledzi na bieżąco i faktycznie tak jest czy to bardziej ich
    > pobożne życzenia jak w przypadku gastronomii?

    Przepisy Covidowe są dobre, tylko ONI nie wiedzą jak z nich skorzystać.
    Jedna z formacji politycznych (Konfederacja chyba) w tym temacie mówi z
    sensem:
    testować ludzi i stwierdzać czy chory czy zdrowy.
    Wszystkich chorych pozamykać w mieszkaniach i szpitalach aż do
    wyzdrowienia lub śmierci, niech po ulicy chodzą tylko zdrowi.
    jak testować ?

    wchodzisz do centrum hadlowego - test
    wchodzisz do przychodni zdrowia - test (przynajmniej lekarz będzie
    wiedział, czy ma ubrać strój kosmity)
    wchodzisz do samolotu - test (to akurat się dzieje)
    wchodzisz do pociągu - test

    kontrole kaskadowe na ulicach, słuzby sprawdzają w gabinet.gov.pl czy
    człowiek zrobił test i czy jest negatywny, jeśli przez tydzień nie robił
    testu: wezwanie do zrobienia i ma zrobić dziś, najpóźniej jutro
    jeśli nie robił testu 3 tygodnie: mandat 500zł

    teraz w wielu miastach są bilety elektroniczne, blokować ludziom bilety,
    odblokowywać tylko wtedy jeśli test jest negatywny; wyniki testów są
    przecież w portalu gabinet.gov.pl dać miastom dostęp, aby sprawdzali

    fryzjer: test co tydzień, zdrowy do roboty chory: leczyć się w domu lub
    do szpitala (zależy od stanu)
    to samo sprzedawca, bankier, kurier, pani w okienku pocztowym

    takim systemem, wyszlibyśmy z pandemii w ciągu 5-10 miesięcy

  • 23. Data: 2021-03-26 16:27:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.03.2021 o 15:36, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    > to samo sprzedawca, bankier, kurier, pani w okienku pocztowym
    >
    > takim systemem, wyszlibyśmy z pandemii w ciągu 5-10 miesięcy

    Problem w tym, że jeśli ktoś nie ma objawów klinicznych, to test o
    niczym nie mówi. Tu masz dokument przygotowany przez lekarza leczącego w
    szpitalu covidowym
    https://wei.org.pl/wp-content/uploads/2021/03/Ani-je
    dnej-%C5%82zy.-Ochrona-zdrowia-w-pandemii.pdf

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2021-03-26 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Jak zapewne pamiętasz powtarzam to co usłyszałem w tvn24 i tokfm.

    Tak twierdzisz ale nigdy nie udało ci sie tego udowodnic.
    Teoretycznie w ten sposób moznaby kazda bzdure wytłumaczyc ale czy
    takiego poziomu dyskusji proponujesz?

    > Nawet WHO potwierdziło że było coś na rzeczy ze szczepieniem tą
    > samą partią

    Pytany o to wielokrotnie o who nic nie zeznawałes.
    Podasz zrodło?

    > Ale nie... Ale nie... jak się zaciął to ma zacięte jak to lemingi
    > ;-)

    Zrodło albo w koncu znajdz jajka i przyznaj sie do błędu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 25. Data: 2021-03-26 18:55:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2021 o 14:20, _Master_ pisze:
    > A jaki zachodzi tu związek przyczynowo skutkowy?

    Generalnie żeby się dostać na studia to trzeba wcześniej maturę zdać. U
    was na "studia" wystarczyła legitymacja partyjna?

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-03-27 20:59:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A Ci "was" to kto?

  • 27. Data: 2021-03-27 21:11:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-marca-2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > Tak twierdzisz ale nigdy nie udało ci sie tego udowodnic.

    Dlaczego mam Ci cokolwiek udowadniać? Tak usłyszałem w opozycyjnych
    mediach bo innych nie słucham/oglądam.

    WHO zauważyło że problemy poszczepienne występują po szczepieniu dwoma
    różnymi seriami.

    Tym bardziej uprawdopodabnia to takie teorie wygłoszone w owych mediach
    dawno przy pojawieniu się pierwszej szczepionki która miała być w dwóch
    dawkach.

    Chcesz się o coś ważnego pokłócić czy masz taką cechę Z NATURY?

  • 28. Data: 2021-03-27 21:12:48
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    _Master_ w

    > A Ci "was" to kto?

    _Master_ po pierwsze nie "Ci", tylko ewentualnie "ci", ale skoro od tej
    strony podchodzisz, to absolwenci WUML (czyli Was), ale tobie pomimo starań
    się nie udało ani do tych ani do tamtych.
    Siedziałeś pod pierzyna, podobnie jak prezes, a teraz szczekacie wespół z
    azorkiem

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2021-03-27 21:24:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A TY ;-) z soku z buraka się urwałeś?

    Zadałem pytanie Animce (po starej znajomości ;-) )

    "A jaki zachodzi tu związek przyczynowo skutkowy?"

    O co Ci chodzi?

  • 30. Data: 2021-03-27 21:44:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2021 o 21:24, _Master_ pisze:

    > Zadałem pytanie Animce (po starej znajomości ;-) )

    Nie zostawiasz informacji, na co odpowiadasz, to w sumie nie wiadomo do
    czego się odnosisz. Cześć osób ma niektóre osoby w KF-ie i wówczas posta
    takiej osoby nie widzą w ogóle. Nagle pojawia sie w gałęzi Twój post i w
    sumie do końca nie wiadomo, komu i na co odpisujesz. Zostaw choć
    informację, komu odpisujesz, to nie będzie nieporozumień.

    --
    Robert Tomasik