  • 1. Data: 2008-09-17 04:10:00
    Temat: przepis dzialek - zamiana
    Od: volli Marcin<v...@o...pl>

    Witam!
    Mam maly problem. Jest taka sytuacja. 25 lat temu brat dziali ojcowizne. Sobie
    wybral dzialki i mi dal druga polowe. Tylko tak podzielil te dzialki ze w
    papierach moj budynek gospodarczy jest postawiony na jego dzialce i na odwrot. W
    dodatku aby dojechac do mojego zajmowanego budynku musze przejechac przez jego
    dzialke. Takie cos trwalo do dzisiejszych czasow. Nie bylo zadnych problemow co
    do tego uzytkowania. Zaznacze za ja tam zrobilem remont (wymiana dachu itp).
    Teraz powstal konflikt miedzy nami. Brat (ktory sie mnie wyzekl) chce zamiany
    dzialek (co jest jednoznaczne zamiany budynkow gospodarczych). Jest nastawiony
    agresywnie i moje rzeczy ktore sa na "jego czesci" sam przenosi bez mojej
    wiedzy. Czy ma prawo zadac zamiany budynkow po tylu latach? Powiedzialem mu
    wyraznie - zamiana ok ale pod warunkiem ze zrobi remont budynku i zaznaczy w
    przepisie ze po zamianie bede mogl dojechac do budynku przez jego dzialke (bo to
    jest jedyna mozliwosc dojazdu). Niestety nie dociera. Prosze poradzcie mi co mam
    zrobic i jakie mam prawo.
    Dla zainteresowanych moze przedstawic podzial na zdjeciu bedzie bardziej
    zrozumiale. Moj mail v...@o...pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info