  • 1. Data: 2005-01-04 22:32:45
    Temat: przelewy elektroniczne
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Mam własną działalność gospodarczą. Wykonuję przelewy do ZUS i US z mojego
    konta internetowego. Czy za potwierdzenie przelania przy ewentulanej
    kontroli US, ZUS mogą służyć własne wydruki podczas wykonywania przelewu? Z
    tego co czytałem to nowe prawo bankowe dopuszcza taką możliwość. Miał ktoś z
    Was taki problem?

  • 2. Data: 2005-01-05 06:44:07
    Temat: Re: przelewy elektroniczne
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojtek napisał(a):

> [...]
    > tego co czytałem to nowe prawo bankowe dopuszcza taką możliwość. Miał ktoś z

    Prawo dopuszcza. Jednak musisz wziac pod uwage takze i to, ze czasem
    trafisz na urzednika, ktory ma inne widzimisie. I co wtedy?

    j.

  • 3. Data: 2005-01-05 08:31:02
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 5 Jan 2005 07:44:07 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Prawo dopuszcza. Jednak musisz wziac pod uwage takze i to, ze czasem
    > trafisz na urzednika, ktory ma inne widzimisie. I co wtedy?

    I wtedy za wydruk bedzie musial zaplacic.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 09:30:28 user up 10482 days, 21:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life doesn't imitate art, it imitates bad television. -- Woody Allen

  • 4. Data: 2005-01-05 09:03:45
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 5 sty o godzinie 07:44, na pl.soc.prawo, januszek napisał(a):

    > Prawo dopuszcza. Jednak musisz wziac pod uwage takze i to, ze czasem
    > trafisz na urzednika, ktory ma inne widzimisie. I co wtedy?

    Widzimisie urzędnika jest najmniej tu istotnym elementem.

    Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu. Dokument
    sporządzony na podstawie art. 7 ustawy prawo Bankowe (Dz. U. nr 140 z
    1997r. poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla.

    --
    Herbi
    05-01-2005 10:03:42

  • 5. Data: 2005-01-05 11:38:23
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

> [...]
    > sporządzony na podstawie art. 7 ustawy prawo Bankowe (Dz. U. nr 140 z
    > 1997r. poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla.

    I to się zgadza tylko nie każdy bank umożliwia wydrukowanie potwierdzenia
    przelewu. Mam konto w mBanku i tutaj mogę, mam też konto w Citibanku i
    niestety nie ma tam opcji drkowania potwierdzeń przelewów wykonanych przez
    Internet.

    Robertus

  • 6. Data: 2005-01-07 15:23:30
    Od: "tomek" <t...@t...pl>

> [...]
    > przelewu. Mam konto w mBanku i tutaj mogę, mam też konto w Citibanku i
    > niestety nie ma tam opcji drkowania potwierdzeń przelewów wykonanych przez

    Wystarczy prawie byle jaki program do obróbki ilustracji (np. Photoshop) i
    mogę wydrukować każde potwierdzenie przelewu (np. na dowolną kwotę lub od
    dowolnej osoby) :)
    Tomek