  • 1. Data: 2002-05-16 07:59:16
    Temat: prosze o pomoc
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    Witam
    dostalem dzis telefon z WKU z prosba, bym przedstawil nr pozycji w
    Dzienniku Ustaw (tu nie wiem czy dobrze zrozumialem) o zalozonym
    zwiazku religijnym.

    Otoz zwiazek ma status prawny (zostala zarejestrowany w sadzie
    rejestr), ale nie wiem jak i co mam znalezc w Dzienniku Ustaw -
    informacje, ze w 1999 r. zostal zalozony i zarejestrowany zwiazek?

    bardzo prosze o pomoc, bo inaczej tfu tfu przy duzym szczesciue newsy
    bede czytal z woja ;-// chyba nierealne ;-))

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl

  • 2. Data: 2002-05-16 08:59:05
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > dostalem dzis telefon z WKU z prosba, bym przedstawil nr pozycji w
    > Dzienniku Ustaw (tu nie wiem czy dobrze zrozumialem) o zalozonym
    > zwiazku religijnym.

    Pewnie chodzi o numer w rejestrze kosciolów i zwiazków wyznaniowych.

    > Otoz zwiazek ma status prawny (zostala zarejestrowany w sadzie
    > rejestr), ale nie wiem jak i co mam znalezc w Dzienniku Ustaw -
    > informacje, ze w 1999 r. zostal zalozony i zarejestrowany zwiazek?

    W postanowieniu o wpisie na pewno jest numer, pod którym figuruje. Podaj go.

    > bardzo prosze o pomoc, bo inaczej tfu tfu przy duzym szczesciue newsy
    > bede czytal z woja ;-// chyba nierealne ;-))

    Swoja droga ciekawy sposób unikniecia woja. Naprawde po to zalozyles
    kosciól? Neopoganie?

    Depi.

  • 3. Data: 2002-05-16 09:05:29
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 May 2002 10:59:05 +0200, "Depilator"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    >W postanowieniu o wpisie na pewno jest numer, pod którym figuruje. Podaj go.
    Sygn. akt VII NS REJ ST 1311/99

    >Swoja droga ciekawy sposób unikniecia woja. Naprawde po to zalozyles
    >kosciól? Neopoganie?

    NIE muzulmanie. (nie bylo smileja wiec odpowiadam ;-)). Myslisz, ze
    tylko sa katolicy i inni ;-))

  • 4. Data: 2002-05-16 10:46:15
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    wiadomosci

    > Sygn. akt VII NS REJ ST 1311/99

    :) Nie mi, tylko WKU :) To jest sygnatura akt. Powinno być gdzieś ( nidgy
    nie widziałem takiego postanowienia, więc nie wiem dokładnie gdzie )
    "postawia wpisać XXXX.. do rejestru pod numerem ..." albo coś takiego.
    Najlepiej przefaksuj WKU całość - zrobi na nich wrażenie.

    > NIE muzulmanie. (nie bylo smileja wiec odpowiadam ;-)). Myslisz, ze
    > tylko sa katolicy i inni ;-))

    Smileja zapomniałem ;)) Faktycznie - są katolicy i inni:) Albo jest się
    katolikiem, albo nie jest.

    Depi.