  • 1. Data: 2003-12-12 11:36:00
    Temat: problem z dowodem (nazwisko) po slubie
    Od: "Robert Kowalczyk" <r...@t...pl>

    Witam
    Mamy z zona taki problem. Pobralismy sie w sierpniu. Zona jeszcze nie
    wymienila dowodu. Wyznaczajac sobie egzamin na prawo jazdy (w
    grudniu)oczywiscie wyznaczyla sobie na nazwisko meza i na egzamin poszla z
    aktem zawarcia zwiazku malzenskiego z USC. Na poczatku nie chcieli jej
    wpuscic, ale po awanturze dopuscili do egzaminu teoretycznego. Problem w
    tym, ze nie chca jej wyznaczyc terminu na egzamin praktyczny. Dopiero po
    wymianie dowodu (problem w tym ze na to potrzeba czasu)
    Czy mozna ich jakos przycisnac, czy faktycznie moga tak zrobic bo od
    zawarcia malzenstwa minelo juz sporo czasu?
    pozdrowienia
    R.Kowalczyk

  • 2. Data: 2003-12-12 12:08:38
    Temat: Re: problem z dowodem (nazwisko) po slubie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy mozna ich jakos przycisnac, czy faktycznie moga tak zrobic bo od
    > zawarcia malzenstwa minelo juz sporo czasu?

    Cos mi sie wydaje, ze z niewaznym dowodem to wiele nie zdzialasz ...

  • 3. Data: 2003-12-12 13:19:30
    Od: "Robert Kowalczyk" <r...@t...pl>

    > Cos mi sie wydaje, ze z niewaznym dowodem to wiele nie zdzialasz ...
    >
    > --

    Czy zaswiadczenie wydane przez Urzad Miasta o tym, ze zona zlozyla wniosek o
    wydanie dowodu i takowy otrzyma ma moc prawna taka sama jak dowod?

    pzdr
    r kowalczyk